- 527 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
KİMİN İÇİN ÖLDÜK?
Kimin için öldük ? (diyenlere)
Batman’da, henüz 23 yaşında ve hayatının baharında vücuduna isabet eden kahpe kurşunlarla, hayalleriyle birlikte toprak olan Aybüke öğretmen için öldük!
21 Mart 1990’da Elazığ-Kovancılar’da, şehit edilen ODTÜ mezunu 25 yaşında ki mühendis Bülent Fidan ve 8 arkadaşı için öldük!
1985 yılında sağlık taramasına giden ve kahpece kurşunlanan genç doktor Ulucan Dayan (sağlık taraması yapacağı köyün çocuklarına vermek için aldığı şekerler cebinden çıkar) için öldük!
Eşini ziyaretten dönen ve yola döşenen bombanın infilak ettirilmesi sonucu bedenleri paramparça olan Nurcan Karakaya ve 11 aylık bebeği Mustafa Bedirhan için öldük!
5 Temmuz 1993’te Erzincan’ın Kemaliye ilçesine bağlı Başbağlar köyünde katledilen 33 vatandaşımız (28 kişi köy meydanında kurşuna dizilerek, 5 kişi de ateşe verilen evler de yakılarak katledilmiştir) için öldük!
1993’te Bingöl’de birliklerine giden ve kalleşçe şehit edilen, silahsız 33 ana kuzusu Mehmet için öldük!
Kimse ölmesin diye, şehadete koşarak giden Fethi Sekin için öldük!
Vatan için, millet için canını hiçe sayan Ömer komutan için öldük!
Ceylanpınar’da kaldıkları evde enselerinden vurularak şehit edilen 2 polis memuru yavrumuz için öldük!
Diyarbakır’da aşeren eşine meyve alırken, eşinin gözleri önünde ve alçakça şehit edilen Astsubay Nejdet Aydoğdu için öldük!
Sınır köylerimize düşen havan topları ile ölen vatandaşlarımız için öldük!
Belki siz yeni sanıyorsunuz ama biz hep öldük!
Siz, görmediniz duymadınız.
Biz 1984’ten bu yana hep öldük!
Binlerce öldük...
Asker,Polis,korucu,bebek,kadın, yaşlı, genç... hep öldük!
Kimimizin elinde kına vardı, kimimizin elinde kalem, ama öldük!
Hayellerimiz öldü. EYP’ler kan bulaştırdı beyaz gelinliklerimize, öldük!
Damatlıklarımız dolabımızda asılı kaldı öldük!
Siz, görmediniz...
Ya da görmezden geldiniz.
Biz, yıllardır ölüyoruz!
Siz ölmeyin diye öldük. Aybüke öğretmenler şarkı söylesin, ölmesin diye öldük!
Dr. Ulucan’lar hastalara şifa olsun, ölmesin diye öldük!
Sizlerin çocukları babasız kalmasın diye ölüyoruz ve çocuklarımızı babasız bırakıyoruz!
Ülkemizde bombalar patlamasın, karakollarımız basılmasın diye ölüyoruz!
Menfeze tuzaklanan EYP’ler insanları hayattan koparmasın diye öldük!
Kiminiz paralı asker dedi, kiminiz gariban dedi, öldük!
İçimizde ki vatan aşkını kimse görmedi, öldük!
Dün öldük, bugün öldük!
Biz, yıllardır ölüyoruz!
Milletimiz var olsun diye...
Devletimiz var olsun diye öldük ve ölmeye devam edeceğiz.
Tüm şehitlerimizin mekanı cennet olsun inşallah...
Cengiz Doğan
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.