- 636 Okunma
- 0 Yorum
- 1 Beğeni
Sakın..
Bir insana sakın güvenmek gibi bir aptallık sakın yapmayın.. Neden mi? Ben yaptım da ondan. Ben yaptım maalesef o salaklığı, aptallığı hayıır kendimi kötülemiyorum, ben iyi bir insanım buna eminim. Ama çevremdekiler buna değmezmiş çoook sonra anladım. Ben çok severim, çok çabuk güvenirim ve herkesi de kendim gibi zannederim... Bir süre sonra da bu sevgim kendi kendime verdiğim değeri karşımdaki insan görev olarak gördü. Sanki ben onu sevmekle mükellefim. Kendimi az geri çekince ne haysiyetsizliğim kaldı, ne şerefsizliğim. Hep ben vereceğim değer, hep ben hep ben... sonra da şansı veren yine ben. Kendim bana soruyor: Neyim ben ? Piyango idaresi mi? Gidenlerin ardından üzülüyorsun, önceden ağlıyordun ama ne oluyordu ne geçiyordu eline ? KOCAMAN BİR HİÇ! Bakın... bu yazıyı okuyan kim olursa naçizane tavsiyemdir. İnsanoğlu arsız bir varlıktır. Sen yüz verdikçe astarını da ister. Sen arpa verdikçe o ister semer! (1.3.2020 23.53) Ona vereceğiniz değeri bir hayvana özellikle de bir köpeğe verin size kalır minnettar. Bir ağaca verin olgunlaşır meyva verir, ya da anlatın derdinizi bir kediye emin olun ki sizin içinizi sizden iyi bilir yolunuzdan anca siz iyi olunca çekilir. Bu saydıklarımın ortak bir özelliği var. SİZİN DERDİNİZLE SİZİ VURMAZ, SİZİN DERDİNİZİ BAŞKASINA ANLATMAZ. Dediğim gibi bir insana sakın güvenmeyin azizim.. Güvenmeyin işte.
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.