- 490 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
İMAM HATİP NAMAZ PLATFORMU
İMAM HATİP NAMAZ PLATFORMU
Şehit Abdullah Tayyip Olçok İmam Hatip Ortaokulu öğretmenleri, öğrencileri ve velileriyle birlikte her Cumartesi olduğu gibi bugün de Yenidoğan Mahallesi Merkez Camii’de Sabah Namazı kıldık. Milli Eğitim Bakanlığı Din Öğretimi Genel Müdürlüğü ile Diyanet İşleri Başkanlığı arasında imzalanan protokol gereği yapılan anlaşma ile Okulumuzda Din Kültürü ve Ahlak Bilgisi öğretmeni Abdülhakim ARIKAN başkanlığında oluşturulan Namaz Platformu aktif olarak çalışıyor. Namaz sonrası Camii İmam Hatibi Emrullah ÇOLAK ’Namaz ve Cami Alışkanlığı’ konulu konuşma yaptı. İdlip’te şehit olan 34 kahraman askerimiz,yaralanan gazilerimiz ve kahraman ordumuz için dualar edildi. Çocukları velileriyle birlikte camide gören cemaat de oldukça mutlu oldu. Sonra camide sıcak bir tokalaşma ve kucaklaşma gerçekleşti.
Namaz sorası caminin çay ocağına geçildi. Okul müdürü Aşkın UĞURLUEL ’Namaz dinin direğidir. Camilerimiz sadece ibadet etme yerleri değil, aynı zamanda çocuklarımızın, kadınlarımızın, mahalledeki insanların vatan, millet, bayrak, ezan sevgisini yüreklerine nakşettikleri yerlerdir. Sayın velilerimiz, çocuklarınızın elinden tutup her hafta camiye, sabah namazına getirdiğiniz için ne kadar teşekkür etsem azdır. Hepinizden Allah razı olsun. Bizim burada huzur içinde namaz kılmamız için cephede düşmanla göğüs göğüse çarpışan Kahraman Türk Ordusunun Rabbim yardımcısı olsun. Şehitlerimize Allah’tan rahmet diliyorum. Gazilerimize acil şifalar versin.Allah Mehmetciğimizi korusun. Şimdi hep birlikte çorba içeceğiz. Bu ikramlardan dolayı Cami derneğinin değerli başkanına ve hayırsever cemaatimize çok çok teşekkür ediyorum. Afiyet olsun.’ dedi. 5/C ’nin sınıf öğretmeni İsmail MALATYA en fazla öğrenci ve veli katılımından dolayı sınıfıyla gurur duyduğunu söyledi.
Hep birlikte çorbalar içildi, kekler yendi. Üstüne de samimi bir şekilde çay sohbeti yapıldı. Daha sonra hafta sonu yetiştirme kursu için öğrencilerle birlikte okula geçildi.
HABER.:İSMAİL MALATYA
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.