SURİYE MESELESİ
AKP Hükümetinin, siyasi, ekonomik, iç ve dış politikalarından dolayı Cumhurbaşkanını yani RTE’yi eleştiriyor olmamız, icraatlarını beğenmiyor olmamız ve hatta onlara oy vermiyor olmamız, ASLA VE KATİYETLE bizi ‘’VATAN HAİNİ’’ yapmaz…
Yanlışı eleştirmek, ona alkış tutmamak en doğal vatandaşlık görevimizdir. Suriye’nin işgali öncesi de düşüncelerimiz net olarak söylemiştik. ABD ve İsrail ile kolkola girip komşumuzu vurmanın yanlış olduğunu, asıl hedefin Türkiye olduğunu, kürdistanı kurma ve İsrail’i büyütme projesine ortak olunmaması gerektiğini, dönemin BOP Eşbaşkanı olduğunu bangır bangır bağıran RTE’ye-Yandaşlarına-Destekçilerine anlatmaya çalıştık… (Biz kimsek artık?)
Üzülerek belirtmek isterim ki zaman beni ve ben gibi düşünenleri haklı çıkardı. Haklı çıkmak insanı her daim mutlu eder mi? Etmez elbette. Suriyeden gelen şehit haberleri mutsuzluğumuzu ve üzüntümüzü bine katladı.
Bununla birlikte son 3 gün içerisinde 46 vatan evladımızın şehit düşmesine, AKP Hükümetini ve Cumhurbaşkanı RTE’yi desteklemiyor olmamıza rağmen; Suriye’den istediklerimizi almadan, Türk Ordusunun oradan çekilmesini isteyemeyiz. Zaten İS-TE-Mİ-YO-RUZ da… Hele ki ABD okyanuslar ötesinden, Rusya aradaki onca ülkenin sınırları ardından konuya dahil olmuşken…
Kimse eleştirilerimizi farklı algılamasın. Milletimizin ve vatanımızın çıkarları, bizim siyasi hoşnutsuzluğumuzdan evladır…
Şimdi vakit, tek ses tek yürek olma vaktidir.
’’Dalgalan sen de şafaklar gibi ey şanlı hilal!
Olsun artık dökülen kanlarımın hepsi helal.
Ebediyen sana yok, ırkıma yok izmihlal:
Hakkıdır, hür yaşamış, bayrağımın hürriyet;
Hakkıdır, hakk’a tapan, milletimin istiklal!’’
Antakya, 01 Mart 2020
Ali Asafoğulları.
YORUMLAR
son zamanlarda okuduğum en aklı başında en güzel yazı evet olan olmuştur ordumuz oradadır
çünkü geçmişte dostum esadla sınırları kaldırdık bak oluyor sınır yok söylemine deneyimli diplomatlar sınırı kaldırmayın terör koridoru oluşur yanlış yapıyorsunuz yapmayın etmeyin diyerek karşı çıktı ve susturuldular hain ilan edildiler görevden alınıp yerlerine ahbap çavuş ilişkisi ile deneyimsiz isimler atandılar
bu sonuç zaten günübirlik yanlış dış politikalar yüzünden bu hale geldi
artık ülke menfaatleri neyi gerektiriyorsa onu yapmalı herkes ayrışmadan kavga etmeden ordunun destekçisi olmalıdır başka Türkiye ve bizim gidecek başka toprağımız yok
sevgiler
Bende sizin gibi düşünen biriyim. Ve görüşlerinize yüzde yüz katılıyorum. Eğer Türkiye Afrin'e girmeseydi belkide bugün çok daha farklı durumlar olabilirdi. Acaba Rusya'nın orada olmasının sebebi nedir? Sadece ileri ki aşamalarda bizi sıkıştırmak . Rusya Amerika şu anda Suriye'delerse yine bizi yönetenlerin başta uyguladıkları politikalarının sonucudur. Fakat gelinen noktada bizim Suriye de bulunmamız hayati önemdedir.