- 507 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Türk Gençliği'ne Mustafa Kemal'in Miras Bıraktığı Misyon
Dostlarım bu yazı ülkemizin geldiği vahim durumun farkında olan aydın Türk gençlerine mesajdır.
Ülkemizde birçok trajedi yaşandı ve yaşanmaya devam ediyor. Haraç niteliğinde vergiler, eğitim sisteminin eksikliği, ekonomik krizler, yurdun dört köşesinde kan ağlayan analar, işsizlik ve nice sorunlar.
Biliyorum dostum biliyorum yalnız değilsin anlıyorum seni sen de benim gibi hiçbir şey dert etmemek, evine gidince rahat rahat oyununu oynamak, özgürce aşık olmak gezmek tozmak eğlenmek istedin sadece ki bu en doğal hakkımız biz genciz çünkü.. Fakat sen gözünü kapatırsan ben gözümü kapatırsam doğudaki batıdaki kuzeydeki nice genç gözünü kapatmaya devam ederse hiçbir şey düzelmeyecek. Madem bizim elimizden gençliğimizi gülümsememizi aldılar bizi mutluluk saçan müziklere değil de dram dolu müziklere bıraktılar. Bizden sonraki genç neslin de bu duruma düşmesine izin veremeyiz.
Zaman sevgilimizi, en sevdiğimiz bilgisayar oyununu, en sevdiğimiz diziyi en önemlisi göz yummayı pes etmeyi bırakma vaktidir. Bu ülkeyi sadece biz kurtarabiliriz bedenimiz çürüyüp gidecek fakat davamız yaşamaya devam edecek.
Eren Bülbül ve nice yiğitler boşuna can vermedi bunu tüm dünyaya gösterin. Çalışın ve sadece çalışın.Siz nice Atatürkler Fatihler. Muhtaç olduğunuz kudret damarlarınızdaki asil kanda mevcuttur. Kalkın ve tüm gücünüzle ilime, kitaplara ve derslerinize sarılın.
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.