- 581 Okunma
- 1 Yorum
- 0 Beğeni
r.tayyibe
devlet eline yüzüne sürdü pisliği..beşpara etmez bir topluluk için kendikendini ateşe atıyor..
laz kafası gidip gidip bataklığa girmekle ferahlık bulacağını bekleyen zırcahil ve hovarda sadece..TÜRKİYE milleti r.tayyibin kulağını çekmeli..ve hemen ne istiyorsa rusyaya verip askerlerini sınıra çekmeli ve bu belirsizliği bu kaosu sona erdirmeli..çünkü her atacağı adımda şehid sayısı artacak ve asla bu toprağa fayda huzur doğmamak üzere kararacaktır..çünkü r.tayyip beceriksiz politikasıyla herkesimi karşısına alarak birnevi kendini palyaço reis durumuna düşürmüş bu vatan çocuklarını iteköpeğe ezdirmekte ve öldürtmektedir.ne kardeşim..senin toprağın mı??onlar kaçıp gelsin sen bak?onlar neden topraklarında ölmüyorlar madem vatanlarını seviyorlarda..neden avrupaya koşuyorlar..aynı plan ve proje senin MİLLETİNİN kafasına yapılırsa sen nereye kaçacan.senin nerede yerin var?yok!rusya taaaa dokuz yıldır bombalıyor..yeni değil ki bu!
sen atanı seviyorsan kendi sınırını koru!elin toprağında ne işin var!!hani becersen bir iş bilsen bir gücün olsa hadi neyise!ey cebin boş avcun kara batı seni sürekli şamar oğlanına çevirmişken sen neyine güvenip bu patavatsız ve lüzumsuz dikliğe girip çocukları telef ediyorsun..!bu hata ve yanlışlar sonucunda bunların olacağı elbette muhtemeldi..ve şimdi akıl et aklın yoksa bizi dinle geri adım at ileri gitme dur bi yerinde cıvık oğlan gibi ne koşuşturuyorsun..senin hiçbirşey yapman mümkün değil abd ve rusya seni almışlar arasına pas yapıyorlar biz seni uyarıyoruz uyarıyoruz sen laz dümeninde poz veriyorsun!
sürekli şamar yediğin halde arsız arsız zıplıyor bağırıyor şer yapıyorsun malesef!!bizi okumayın okumayın dedemin şeyine kadar sanki çok..gene 33 şehid verirsin fakat siz binlerce şehitte verseniz aynı tas aynı hamam misali başsağlığı diler topa kupaya şalabom şurubu içmeye kumar ve faiz yaymaya zina döllerini ağırlamaya koşacaksınız...siz hemen bence bu işi birbilene bırakın ve koltuktan kalkın gidin..en güzel en sağlıklısı ve en hayırlı bu görünüyor..çünkü birçuval inciri berbat ettinget leniz ve Türkiyeyi yüz yıl önceye tahtravalli ile götürdünüz..toplasın ki toplaya laklak çarşısı..hurrra..!
YORUMLAR
adamlar maşa tutuyor maşa maşanın ucunda ateş var ve getirip kafana atıyor..kendi okyanus ötesinde kahkaha savuruyor eğleniyor..sana iki gemi füze atsa İstanbula ne yapabilirsin?koş hemen avrupa barlamasına sana bir kadeh içki sunacaklar hele bir terini sil rahatla deyecekler sonra kemençe eline verilmiş laz karılarını sunacaklar raks ettirecekler ramo,zemheri vs.adı altında zina oğlanları şenlendir sonra gel deyecekler.eeee sonra?hadi hadise kıçına bir şaplak haydaaaa hurrraaa molotof kokteyl angaranın göbeğinde tonton güldürgüldür çok güzel hareketler pezevenklerine madalyon ödül ver sonra gel deyecekler..eeee daha sonra?seni gidi seniii seni hindiii seni deyecekler faizi yükselt piyasayı canlandır kumarın buketini aç herkesimi kucakla zinayı şu yaşın altına çek vs..arka arkaya emirler kiber kiber..sen dilen dur batıdan onlar sadece kuyruklarına sürülen *okun ve lağımın kokusunu koklatırlar başka birşey olmaz..ey daha önceden hani anlaşmalar yaptık dedin sözleşmeler söz aldık hani projeler hani masa toplantılar hani curcuna hani el sıkışmalar hani yanak yanağa bozlar hani hepsi gökkafesin tuvaletine kaçtı olmuş olmuyor mu?ip çürük elin kuyruğu kaygan sana kim dedi tut bugünkü bozuk kanunlarınız ve sistemleriniz..dudtun mu kayıyor sen bataklığa düşüyon sürekli onlar alıp yürüyor..bölge parçalanmış dağıtılmış başınada kuklalar konmuş sen ona sarıl buna sarıl VALLAHİ virüs seni tutacak ve basbasbağıra bağıra yanacan yani..sen biradım bile daha atma..otur oturduğun yerde..ki biz düzeltelim..ki biz engelleri koyalım ve askerimizin burnu kanamasın..aslında sen şu çalışan kız kadın çalışanların çalışma saatini hemen hemen 6 saate indirecek ve 5 gün çalışacak sistem kanununu hemen yürürlüğe koy ve onların hakkını çalmayı bırak ki bizde düzeltelim..aksi halde dedemin şeyine kadar biz karışmayız ve her adımda labirente ve artık çıkammayacağın çukurda kavrulursun...tabi sen bizi gene hafife alacan ve gene bizim sözümüzün harfleri kaynayacak ve kazanda oran buran yanmış ve şişmiş olacak..
ey biz zırcahile ve ahmaklara iyilik yapacak vakitten uzağız..görmez duymayız..
çünkü biz sana bir KANUN söyledik bu hayata gerçek haliyle yansımadıkça ŞEHİD haberi asla bitmeyecektir..artarak devam edecektir..ALLAH liderlerimizi büyük ahmaklık ve aptallıkdan ve zırcahillikden kurtarsın demeyeceğim..çünkü hem bizi okumuyor hem harama devam ediyor ve hemde bütün zina döllerini bu topraklarda zevkusafa içinde yaşatıyor..(ALLAH,durdurur sonra boğaza)mısrasının gücü asla kırılamaz boyutta hayata yansımaktadır...o halde kardeşim doğru olacaksın temiz olacaksın ve hayalı namuslu ahlaklı olacaksın..her ipte oyna mutlu ol yok dünyada..buna bağır bağır duymaz yer haramı doymaz olsa olsa bu kadar insan olur kurnaz denir İLİMlerde..