- 966 Okunma
- 0 Yorum
- 2 Beğeni
İYİ Kİ VARSIN DEDİĞİ YER KADARSIN KADININ …
İYİ Kİ VARSIN DEDİĞİ YER KADARSIN KADININ …
Kadının gülümsemesinin sebebi olmak; Ne hoş…Huzurun diğer adı kesin budur sanırım.. Çok mu zor o gülüşün sahibi olmak, gülüşün içinde var olmak. Tabiat zaten ANA’ dır hep verir ya biz ağlamadan memeyi ağzımıza ..
Kadın tabiatın ta kendisidir, yağmur kadının gözyaşlarıdır, sanılanın aksine çaresizlik, zayıflık, güçsüzlük değildir .
Bir kadın kokluyor sa seni, kazağını, boynunu , ellerini , saçını artık koruması altındasın dır kapsamıştır seni..
Uzakları bekler gibi bakar elini uzattığında değecek kadar yakınında olsan..
Sen uyurken ve sen dalmışken göz ucuyla seni saatlerce seyredebilir. Sesini dinliyorsa kadın istersen kutuplarda ol sendeki fırtınayı sendeki yangınları hisseder, yine sen olursun sen kalırsın içinde..
Bir kadın seviyorsa seni boyuna, kilona o Türk kası dediğin göbeğine ve bir türlü dişçiye gitmediğin için apse yapan dişinle bile sever..
Bir kadın severse beyninin en derininden elindeki telefonun şifresiz yerine kadar ve ekran görüntüsü olana kadar resmin vardır, unutmaz asla, çocuğunu sever gibi okşar seni.
O ağlarken aslında tohum halindeki umutlarını sulamaktadır. Ne zaman ağlayan bir kadın görsem, içim biraz acısa da birazda sevinirim.Kadını besleyen sevgi, hayata bağlayan umuttur, umudu kırılan kadın cam gibidir asla bir araya gelmez parçaları.
Bilirim ki ; Üzülmeyi bilen kadın, sevmeyi de sevinmeyi de net şekilde başarabilir. Bilirim ki, gülen kadının kalbi henüz kilit tutmamıştır duyguları körelmemiş tir. Onun kahkahalarının değişmez adresi olabilmek erdemdir aslında. Kadının kahkahası sende varım diye haykırmaktır duyan kulağa..
Yara olanı nasırlaştırmak ona yapılacak en büyük köstektir, güzel bir bakış, sese yüklenen nasılsın bile bir günlerini aydınlatır sebepsiz..
Eğer bir kadın kıskanıyorsa onda varsın demektir, sendeyim seninleyim demektir.
Susan bir kadın artık savaşmaktan yorulduğundan değil ; İçindeki sen bittiği için gidiş biletini kesmekle meşgul olduğundandır. Kadın erkeğin gönül kafesinde özgür bir kuş olmayı sever, her ne kadar mavilikler onu cezbetse bile yine o erkeğinin gölgesinde, kanatlarının altında gölgelenmeyi tercih eder.
Bir kadının iyi ki varsın dediği andır işte hayatın başlangıcı……..
Uğurtan AKGÜL/ KONYA/28.02.2020
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.