- 595 Okunma
- 1 Yorum
- 0 Beğeni
sülmamsoyku
hayali yaşamdan bir tad olmaz..gelin gerçek hayata dönün..başınızı kuma sokmayı bırakın efendim..olmaz..sonuna binlerce rakkam koysanızda VALLAHİ bir arpaboyu adım atmanız imansız..kimin malını kime ikram yardım ettiğinin fakında olmayan acayip acayip mahluklar olduğunuzun farkında değilsiniz..hayat sanatınız küllüm bozuk efendim..hemen alınıp beni silip beni hasta etmekle keşke kurtulabilseniz bu hatadan bu yanlışdan neyse yani..fakat heran daha derine batıp batıp ferah arayacaksınız fakat boş laklaka olacak..ey abiciğim,dünyadan çıkışın tek yolu var..başka yok ki..hata yapınca seni tutan kıskaç ağzını açıp seni bırakıyor ya kuyuya düşüyorsun ya denize ya pis biryere yada ateşe yada tekrardan gül bahçesine.hatanın şiddetine göre yani..gül bahçesine düşeni ben hiç görmedim..çünkü 18 yılda insan yüzlerce kez pisliğe batar mı?batıyor işte..ey bizede yazık bu yıl feraha çıkacağız bu yıl deye deye başımızda saç kalmadı..feraha çıkaracak kimselere çelme hooop sen şucu vs..hooopadan hayat iflas..ey ne olacak böyle..laz tüneline gir boğulhamsi yeye yeye akıl tutuması yaşayan milletvekilleri haydi maçaa haydi şölene haydi sanata haydi gözel karıya lokum ne olacak sıfırı tüketen türkiyemiz yandıbitti kül oldu mu olçek?bizide okumuyor kimse.doğru yazsak nolçek.işte bu yanlışı hatayı DÜNYADA düzeltmek benim işim oldu..o yüzden kendinizi yormayın incitmeyin ve ağlamayın ben bütün frekanslarıyla dünyayı tutmuşum ve canım nasıl isterse o tarafa çekmek benim için beştaş oynamak kadar kolay yani...yeter ki siz sıkıntınızı basında medyada dile getirin yeter..ben iki tweet iki integramla bunu hallederim..çünkü İLİM bilene zorluk olmaz..biz olmaz dedikten keza onu hiçbirgüçkuvvet olduramaz..yani siz yardıma devam etsenizde bunların rüzgara sadece körük olduğu ıspatlanıyor..ben olsam dünyada bir yangın çıktığında en önce kardeşimi keserim.en önce komşumu keserim..çünkü benim sesim güzel olduğu halde kardeşim komşum kötü demese dünyada yangın çıkamaz..o halde yardım edeceksemde kardeşim ve komşumdan başlamalıyım..ey sizin kardeşleriniz bugün şuan on saat çalışıyor ve altı gün çalışıyor..o birgün tatil ile sana mı gelsin temizliğini mi yapsın?elbette temizliğini yapar.dost akraba bağı böylece kopar..ipini koparan kötüye köle olur..işte senin kardeşine layık gördüğün köle sistemi..şimdi istediğin kadar yardım yap dur kime gidiyor bu yardımlar..kardeşini köle tutan yabancı güçlerin havuzuna gidiyor.fakat sen beni okusanda bu çalışan kardeşlerimize beş gün çalışma ve iki gün izin versen bu bağ tekrar kuvvetlenecektir...bakınız hani bütün akılları toplayın bizim incir çekirdeğine sığmaz aklımızla kıyaslayın..elbette bizim sözümüzden daha güçlü ve çabuk ve daha sağlam söz söyleyecek bir nefes görülüp duyulamaz yani...çünkü aklı İMAN İLE pişiren ve nefesi İMAN ile veren geçilmez İLİMLERDE..olmaz yani..
YORUMLAR
Yazınızı okumak için büyüteç tutmak zorunda kaldım.Fonun rengi de okumayı zorlaştırmış.Ama okudum işte ohhh be!...Sonuna kadar haklısınız..Siz de yazınızda bahsetmişsiniz zaten..Her şeyin başı Allah'a iman..Allah'tan korkan insanlar zaten kul hakkı yemezler.Saydıklarınız her şey kul hakkı....Ah bir de bunun bilincinde olup vatandaşın ne çektiğini empati ile bir anlasalar..Saygıyla..