- 1308 Okunma
- 0 Yorum
- 1 Beğeni
TÜRK ADALET SİMGESİ - MU YILDIZI
‘Siyon Yıldızı’, Tarih öncesinde MU’ların (Maya ve Uygurların) Adalet simgesiyidi.
Hilâl de, Türk Gök TAngrı’cılığı olan Şamanizm’de Tangriye yakın olan ‘Ay’dan kutsal kuş olub gene o Tangrı’ya Sirus’a ulaşmak için camilerdeki minare şerefiyelerinin tepesine Türkler tarafından konmuş ve İslama ilhak edilmiş Türk Uygur simgesidir. Pasifik’de su içinde yatan Mu kıtası’nda ve Çin işgalindeki Uygur toprakları üzerinde bulunan Beyaz Uygur Piramidi’nin içinde Hilâl ve altıgen yıldız, beşgen yıldız, duvarlarda heykellerde kazılı bulunmakdadır.
MU’lar tarih Öncesi,İnşaat Mühendislerini Mısır Firavunlarına yollarlar ve bu mühendisler Piramitlarin inşa planlarını hazılarlarıdı.Mezkür Türk mimar-mühendisler, Firavunlar ile anlaşmakda, sözleşmekde ve evrak-ı müsbitesinde Adalet simgesi olan altıgen yıldızı, damga- mühür olarak kullanırlarıdı. MU Çöktü, Uygur başı derdine düşdü. Mısır Firavunları Bu işareti kullanmağa başladılar.
Habeşistan Siyon’dan yakalanan habaşa yahudiler, Mısır’da Firavunlara köle olarak satılır ve ölene dek Firavunlara piramit yapar,başka şekillerde de hizmet ederidiler.
Firavun Ramuses, Yahudi köleleri, kıtlık sebebiyile Mısır’dan azad edib gönderdi. Ramuses Azez ( Sudaki MU dan gelen Azizi/Hz Musa ) liderliğinde Mısır’dan ayrılan Esra-il Oğulu köleler, bildikleri ve inşaatlarda kullandıkları ‘Türk adalet simgesi’ olan ‘altıgen yıldız’ı o gün bu gündür kendilerine kutsal simge yapdılar.
Şimdi ise; aynı işareti Musevi simgesi olarak Yahudi tarikatı Bahaizm Müslümanlığı Musevizme dönüşdürmek için mezkür simgeyi camîler de kullanmağa başladı.
Her dönemde Türk’ün her türlü mirasına konan bir avuç siyon negro ırkı, Bahaizm aldatmacalığı ve Musevizm aldatmacalığı ile beyaz ırkları da (Türk ırkı dahil) milliyetinden etni sitesinden uzaklaşdırarak, onları Yahudi safına katarak beyazların Yahudi olmalarını sağlamakda ve sağlamakdadırlar.
Dünyanın ve canlının ilk yaradılışında vücud bulan Türkleri, Siyonizm, Musevizm ve Bahaizm Belâsından yüce TANGRI korusun.
Yusuf Özkara – Araşdırmacı Akın
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.