- 585 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
KIZIMA MEKTUP
Sevgili kızım Hatice’m,
Hayat güzeldir sevgiyle ve huzurla dolu bir ortamda. Sana 24 Şubat 2020 tarihinde yazmaya başladım. Henüz sen dünyada yoksun. Erkek egemen bir toplumdan çıkmış annen toplumun geneliyle ters düşecek kız çocuğuna sahip olma hayaliyle doğmamış kızım için kalemimi elime aldım.Sen benim hayallerimin devamısın. Kötüleşmiş dünyada çöplerin içinden çiçek oluşturacak kadar umut dolu ama bir de olgunlaşmış çocuklardan senin farkın mutlu, huzurlu bir yuvada bulunman ve birbirini seven anne ve babanın bulunması olsun. Hep sevgi dolu ve mutlu ol kızım. Çünkü sevgi her şeyin ilacıdır. Sevgisiz büyüyen çocuklar suç işlemeye meyilli olurlar. Öyle bir baban olsun ki Türk toplumunun cehaletini içinde bulundurmayan, Avrupalılar gibi çocuklar arasında cinsiyet ayrımcılığı nedir bilmeyen, kadınını dövmeyen, aldatmayan, karısına değer veren bir eş kısacası iyi bir baba. Baban seni hep sevsin, sana hep değer versin kızım. Hiç bir zaman erkeğin elinin karasıdır cümleleriyle kendini baskı altında bırakma. Öyle bir insancıl baban olsun ki kızım kadını da erkeği de insan kabul eden birisi, birilerini ergenlik çağına girdiğinde seversen, baba onu seviyorum diyebil kızım. Sakın ama sakın kimseye de mahsum duygularınla fazla güvenme. Biz kadınlar çabuk benimser, iyi niyetli olur, iyi niyetli zannederiz kızım. Kendini hiç bir zaman kimsenin üzmesine izin verme. Çıkar at hayatından sana huzur vermeyen biri olacaksa, ardına dönüp bakmadan. Öyle bir baban olsun ki kızım televizyonda o çirkin kadın cinayeti haberlerini duyduğunda duyma babanın ağzından namusunu temizlemiş diye bir cümle. Kızım insanlar hata yapabilir. Kadınlar da o zaman kendisini aldatan kocalarını öldürsünler. Kadın öldürmek övünülecek bir şey değil, cinayettir. Kadın öldüren, namusunu temizleyen değil, katildir. Sakın ama sakın kızım evlenmiş olmak için evlenme. Evlenip mutsuz olacaksan bekar dolaş daha iyi. Hayatına girecek kişiyi iyice tanı, Allah’a her zaman dua et her şeyin hayırlısına sahip olmak için. Öyle bir ülkedeyiz ki kızım, sokak ortasında kadın dövenler, sosyal medyada karısını aldatanlar, koruması olduğu halde öldürülen kadınlar, sapıklar tarafından taciz edilen çocuklar var. Sokaklarımızdan zina ve kötülük akıyor. Her zaman iyi birisi ol. Her daim, iyilerin, hastaların,kimsesizlerin, yoksulların yanında ol. Her şeyden de önemlisi Rabbine iyi bir kul kızım.
Sevgilerler....
Annen Ayşe Nur GÖLCÜR * 24.02.2020*
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.