- 568 Okunma
- 1 Yorum
- 1 Beğeni
Türk'e düşman oldular dolayısıyla Din-i İslâm'a da
Yakın zamanlarda dile gelen, cereyan eden hepimizin bildiği birkaç konuyu şöyle hatırlatmak istedim ki, hafızayı canlı tutalım!
Hepimizi derinden etkileyen ve alakadar eden bazı konulardan fazla detaya girmeden dem vuracağım!
Mehmetçiğin Şehid oluşuna ’’bir kaç Şehid’’ dediler
Milyonlarca yabancının ülkemize gelişine kucak açtılar
Ülkücü katillerini büyük elçi olarak atadılar
İslâm’ın haram dediğine helal deyip bunu televizyonlarda camilerde hocalara savun-durdular
Andımızın okullar da yasaklanmasına izin verdiler
Türkiye Cumhuriyeti’nin kısaltılış "TC" ibaresinin tabelalardan kaldırılmasına müsaade ettiler
Misal, bizim İnegöl’de Belediye’nin hemen karşısında gözümüzün önünde Ziraat Bankasından söke söke kaldırdılar
Eli kanlı caninin "Bebek" katilinin mektubunu televizyonlarda yayımlattılar ve o eli kanlı caninin kardeşini Devlet’in televizyonuna çıkartarak kendilerine rey istediler yani istet-tirdiler.
İstanbul yasası diye bir şey tutturdular bunu yürürlüğe tam koydular. Âileyi dağıtıyorlar, yıkıyorlar, parçalıyorlar...
Batının ve batılın çok uzun bir çalışmasının ve araştırmasının mahsulü olan İstanbul sözleşmesi; Müberra dinimiz İslâm’ın ezeli ve ebedi kuşatmasının yüce esas ve ölçülerine mugayir bir anlaşmadır Türk’ün töresi ne yaraşmaz. Ham softa ve kaba yobazların ahmaklığından kendi küfrünü hakikat sanıp yenilik diyerek Türk’ün kültürünü tahribe yönelen beyinsizlerin akıl fukaralarının önünü göremeyişinin bizi getirdikleri durum vaziyet âileler yok oluyor, bu İstanbul yasasıyla, anlaşmasıyla kısacası Türk âile yapısı bombardıman altında.
Birisi bana söylesin; Türk devletinin, Türk milletinin hangi sinir ucuna dokunmadılar?.
Türk’ün İnsanı İslâm’ın Müslümanıdır ve yazık, günah bu kadar düşmanlık gerektirecek gerekçe nedir?
Allah Tebâreke ve Teâlâ yüce Türk milletini her türlü afetten ve de malûm zihniyetten korusun inşallah
El- İnsaf diye diye adımla karıştırmaya aklımla karıştırmaya başladım, adın ne deseler insaf diyeceğim ki, topyekün malûm zihniyete bir ad verirsen ne olur deseler israf diyeceğim.
YORUMLAR
Libya'daki şehit sayısını açıklayamıyorlar... Bunlar Türk değil, müslüman da. Emperyal güçlerin oyuncağı haline geldiler .
Topyekün Türk'ü yok etme savaşı içindeler.
Milliyetçiliği ayaklar altına alacağız diyenler İslam'ı ayaklar altına aldılar.
Ve onların ayak takımı hala olanları savunuyor. Bu kadar gaflet olmaz en hafif hali cahilane ihanettir bunun adı.