- 416 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
karşılıksız sevgi
İşte alişna derse yine bugün geç kalmıştı . herzaman olduğu gibi , merdivenleri koşarak çıkıyorrdu sınıfın kapısına geldiğinde nefes nefese kalmıştı biran için şunlar geçmişti içinden: eyvah ! ders matematik Mehmet hoca bu defa çok kızacak. Kapıyı çalıp içeri girdiğinde karşısında gördüğü manzaraya şok olmuştu: bu defa Mehmet hoca yoktu .karşısında gördüğü farklı bir matematik öğretmeniydi. Özür dileyerek yerine oturdu yeni gelen öğretmen için bir farklı düşünüyordu,nasıl bir duyguydu bilmiyodu ama içi kıpır kıpır olmuştu hele öğretmenin ona canım deyişi onu alıp çok farklı diyarlar götürüyordu aslında ali öğretmen herkese canım diyordu ama sanki alişna bunu sadece kendi üzerine alınıyordu umarım sonu kötü bitmezdi……
Aradan aylar geçti alişna her geçen gün biraz daha bağlanıyordu ali öğretmene , bir gün dayanamayıp öğretmenine şunları söyledi
-hocam ben sizi çok seviyorum .
-teşekkür ederim alişna bende seni seviyorum
-hocam anlamıyorsunuz ben sizi farklı seviyorum !
-alişna seni anlıyorum ama ben sadece senin öğretmeninim , sana zarar vermekten başka hiçbir şey yapamam bu dönemde derslerine yoğunlaşmaktan başka işin olmasın lütfen !
Deyip oradan uzaklaşmıştı.alişna ise paramparça olmuştu ilk yaşadığı bu temiz ve saf duygunun böyle bir kağıt gibi bir köşeye atılmasına çok kızmıştı. Ama şunu anlamıştı “erkekler ihaneti kendilerine marifet edinmiş canlilardı. Birdaha asla sevmeyeceğine söz verdi….
Ve bu bir hikaye değildi , hikaye olabilmesi için ali ile alişnanın bir ‘biz “ olması lazımdı ama ali ve alişna hiçbir zaman leyla ile mecnun-tahir ile Züleyha- Ferhat ile şirin olamayacaktı
Sevgilerimle
Güneş ERGİOĞUZ
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.