İNSANLIK GELİŞİYOR MU,DEĞİŞİYOR MU ANLAYAMADIM…
İNSANLIK GELİŞİYOR MU,DEĞİŞİYOR MU ANLAYAMADIM…
Bu sabah böyle oldu.
TV’de çok kanal var ama kaç tanesini seyrediyoruz?...Kaç tanesi seyre değer programlar sunuyorlar bizlere. Buna ben de dâhil iki saate yakın dizilerle uyutuluyoruz
İnsanlar aynı evde ama ayrı ayrı odalarda yaşıyorlar, Allahtan evler çok küçük yapılıyor da holde rastlaşıyor birbirimize değiyoruz geçişirken.
Aklıma nerden geldi, geldi işte. Küçükken bir tartışmaya tanık olmuştum. Hiç bilmediğim bir konunun tartışmasını dinlemekten daha sıkıcı bir durum yoktur sanırım… Tartışmanın konusu kaloriferli evde oturup oturmamaktı; asla kaloriferli evde oturmamak lazım çünkü kimse aynı odada oturmaz herkes bir yana dağılır endişesiydi…Seksenli yıllar dizisini seyrederken aynı konu orada da tartışıldı, ben yanlış hatırlıyorum zannediyordum ama meğerse dos doğru hatırlıyor muşum..O tartışmanın ne kadar haklı bir tartışma olduğun kaloriferli evde oturanları görünce aklıma ilk gelen bu tartışma olmuştu. Yok, ben yıllar sonra kaloriferli evlerin tarihe karıştığı ve hayatımıza artık kombilerin yerleştirildiği evde oturma şansına erdim, çok sonra.)
O yıllarda kalorifer tartışıyorduk şimdi ise telefon tartışıyoruz. Sabah sabah neredeyse telefon kazası yaşıyorduk karşıdan gelen telefon bağımlısı olan kişiyle. Allahtan benim telefonum çantamdaydı ve geleni görüp durdum ve bir adım yana çekildim. Elaman son anda beni fark etti ve…,pardon dedi, yok pardon dedi
Yolun karsısından giden bir başka elaman neredeyse direği öpecekti ama öpemeden direği gördü ve kendine geldi bakındı sağına soluna gören var mı diye. Ben de bakıyordum, direği öpsün istedim ama olmadı…Gündüz Yavuz...21,02,2020.Cuma tarihe not düşmek lazım dimi:)
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.