- 800 Okunma
- 0 Yorum
- 1 Beğeni
AŞK SAÇMALIKTIR
Aşk; saçmalıktır. Saçmalatır bizi .
Aşk ; aslında özünde saçma sapan bir şeydir !
Lakin bir o kadar da güzel ve özeldir.
Hem olmak istediğimiz hem de olmaya cesaret edemediğimiz garip bir duygudur.
Bu yüzden ikilem de bırakır insanı.
Anma ve lakin, bir aşk doğacaksa ,
mutlaka suretle doğar er ya da geç ...
Aşkın varlığı bir dert, yokluğu ise bir yaradır.
Kimi zaman yok eder içten içe tüketir bizi,
kimi zaman ise döndürür durur başımızı..
Aslında baş belası bir şeydir aşk.
Ağrısız başını ağrıtır.
Kumar kadar riskli,şeker kadar tatlıdır.
Garip ama güzel bir şeydir işte.
Ya olduğu gibi göreceksin aşkı,
ya da
gözüne gözükmeyeceksin.
Yeni aşık olmuşsan eğer; aşk senin için saçmalıktır! Saçmalatır seni,
saçma sapan şeyler yaparsın farkında olmadan, Kimsecikler senin umurunda değildir.Çünkü sen artık körkütük aşıksındır.
Dünya yansa ruhun duymaz. O an öyle bir hisse kapılırsın ki farkında olmadan,
Şu hayatta bir sen, bir de sevdiğin kişi var sanırsın.
Diğerleri kimin umurunda ?Neden umurunda olsun ki ? Bu tatlı belaya bir bulaşmaya gör, zannedersin ki , kainat sizin eksenimizde döner döner durur ...
Böyle zamanlarda hayat size çok güzeldir ,
tozpembe düşler kurarsın ama bu günler de bir yere kadar sürer dime ???
Şu an içinizde bulunduğunuz durum bir sarhoşluk etkisidir ,
ayılmanız ise biraz fazla zamanınızı alacaktır. Kendine geldiğinde düşüneceksin yaptığın bu saçmalıkları bir bir ...
Yaşadıkların güzeldi etkisi sana özeldi!
Aşktır bunun adı biraz da saçmalıktır!
Olduk olmadık yerlerde yaparsın bu saçmalıklarını! Yan etkisidir bu aşkın.
Sen ilk etkilenen insan değilsin son da olmayacaksın !
Aşıksan ; heyecanlanırsın,kanın kaynar ,
yine saçmalamaya en müsait ruh halı içerisindesindir. Bil ki ! Biri sana dur ! derse bile,, sen devam et, çünkü bir daha tekrarı olmayabilir bu sahnelerin...
Bu yüzden erişemeyeceğin bir yere sakla aşkını, gönlünün serinliğinde muhafaza et !
Aşk zamansızdır aniden çıka gelir, çalar kalbinin kapısını.
Her şey yaşandığı zamanda güzeldir ve orda tüm tazeliğiyle tüketilir. Sonrası olsun, arkası gelsin istersin ama maalesef ki yoktur! Aşk stoklarla sınırlıdır.
Sonrasında yaşamaya çalıştıkların ; Aşka aşık olmaktan başka bir şey değildir ! Bir sonraki eylemlerin tamamen aşka olan özlemdir!
Aşkın olmaması bazen olmasından daha hayırlıdır bizim için.
Aşk hiç demokratik değildir ! Kişiye seçme ve seçilme hakkı vermez. Bodoslama dalar, bir mutlak monarşi halindedir nasip kısmetiyle,
Kısmetinden ötesi yoktur ama aşk yine de mücadeleye etmeye değerdir. Aşk bir bakıma mücadele etmektir ! Bazen kendinle çelişmek,çekişmektir.
Aşk; yeryüzünde tanımı halen tam olarak yapılamamış ,tanımsız bir cisim, acayip bir şey dir.
Aşkın kabuğu yoktur soyulmaz ki, bir içine bakasın, kavun karpuz da değildir ki bu melet, bir koklayıp tadasın.
Tek içimliktir aşk,tek kullanımlık bazen de.
Uzun ama tedariksiz bir seferdir.Yüreğinin coşmaya yeltendiği anda kendinden,
bir başkasına doğru yapılan bir iç yolculuk mesafesindedir.
Aşk bir şans oyunudur!
Doğru insana milyonda bir rastlanır.
Aşk talih kuşudur kimi zaman üstüne pisleyebilir!
Aşk bir gönül işidir, ota da boka da meyil edebilir!
Aşk zor olanı sever, nadirdir, narindir, kırılgandır! Bulunduğunda mutlak suretle kıymeti bilinmelidir ...
Yazan : Salih Yıldırım
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.