Kristal taşlar
kendi aralarında ilginç özellikleri olan taşların sırrı , ilk dinlediğimde bir ustanın anlatımlarında sesleri kaydettiğini ve insanın üçüncü gözüne yararları ve tedavi sekli olduğu hatta bir taş sizi beğendi ise siz onu bulmak için bir şey yapmanıza gerek yokmuş o sizi seçermiş aklım gitti :) her taş başka özellikleri olduğu için herkeze uymazmış mesela bir adam güçlü bir taş aldığı zaman onun frekansa uymadığı zaman tam tersi güç verir ne tuhaf taşların bile güçleri varmış :)
Kristal kuvars taşı örnek : Negatif enerjiyi pozitif enerjiye çevirir. 6. hissi sevgi ve şevkat duygularını güçlendirir. Gözler ve göz hastlıkları için faydalıdır. Duygusal dengeleyicidir. Beyin fonksiyonlarını uyararak daha sağlıklı çalışmasını sağlar. Konsantrasyonu arttırır. Baş ağrılarını hafifletir. Kristal kuvars taşı üzerinizde kullanıldığında çevrenizdeki negatif enerji kişilerden sizi korur.sindirim sistemini düzenler. Kandolaşımını düzenler. Gözler için faydalıdır. Görme gücünü arttırıcı etkileri vardır. Kristal kuvars taşını bir müddet kullandıktan sonra toprağa bir süre gömülmelidir çünkü topladığı zararlı enerjileri boşaltması gerekir.
özellikleri olan diğer taşların isimleri...
Akik
Akuamarin
Amazonit
Ametist
Aragonit
Aventurin
Ay
Çeroit
Dumanlı
Florit
Havlit
Hematit
İnci
Jasper
Kalsedon
Kalsit
Kan
Kaplangözü
Kehribar
Kore
Krizopras
Kyanit
Labradorit
Lal
Lapis lazuli
Malakit
Mercan
Mikaşist
Obsidyen
Oniks
Opal
Pembe kuvars
Peridot
Pirit
Rutil
Safir
Sedef
Sitrin
Sodalit
Topaz
Turkuaz
Turmalin
Unakit
Yakut
Yeşim
Yıldız
Zümrüt
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.