- 696 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Gözyaşı döktürücü iğne (alsobi)
Gözyaşı döktürücü iğne/(alsobi)
Gözyaşı ;kişinin psikolojik yoğunluğunda kalıp tutmuş kalplere ve de buz tutmuş gönüllere çözüm bulabilmesi için toplumun yarasının giderilmesinde ve yaratılması gerekli olan temel olarak sıkıntının giderilmesinde kullanılacak temel ilaç konumundadır..
Belki de toplumun temel sıkıntısında varolan bir vicdan muhasebesini gelişmesi için yoğun derecede ihtiyacı olan şey gözyaşıdır....
Dünyanın hicbiryerinde bu ilme ulasilmamis dogal yontemlerden uzakta ;lakin Japonya’daki yöntemlerde duyguları yumusatarak psikolojik hasarlarin daha iyiye gideceginin tespiti yapilmis;ama daha bu ilme erişilememis psikolojik ve psikiyatrik olarak...
Lokman hekim’in yol ve yöntemlerinde de limon ile saglam bir bireyin gözyaşının karışımından elde edilmiş bir çözümdür....
Gözyaşı insanın merhamet altınıdır..
Kendi döngüsü etrafında kalbinin ışığını yenileyen bir mucize doktorudur.
Kendine acinan biir insanin olgunlaşmada gözyaşı merhem görevini alır...
Sevmenin aşkında sevilmenin masukunda bir ilaç gibidir gözyaşı dökmek
Hissiyatını belli ettirmek duyguyu inceleltmekten gecer.
Vaveyla
;dünyanın heyhatinda bir oyun mizikciliginda yer eder mi?
Gözyaşı her dünyanın nebzesinde seyredilen tertemiz bir ağıt iken aşk rahmete gelir...
Gözyaşı dökmemek ayıp değil sorun da değil;lakin ölümün ilacı sevdanın mirasıdır..
Gözyaşı döktürücü iğneyle ile bu tattan istifade edilebilir...
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.