- 556 Okunma
- 1 Yorum
- 1 Beğeni
Bir Rol Oyunu Popmundo
Yıl 26.07.2007 üniversitede boş zamanlarım yada yaz okuluna kalmıştım . Tek ders aldığım için zamanın geçmesi için ara ara internet kafeye gidip zaman geçirmeye çalışıyordum .. Şimdiki gibi platformlar yok sayılı oyunlar biraz geride kalmış sistemler tek tük eğlenceli oyunlar sınırlı sayıda internet sayfaları . Eskiler akdeniz de sörf yaparlardı şimdiki gibi büyük okyanuslarda değil...
Popmundo diye bir oyunla tanıştım. Bir karakter oluşturup oyun içinde belirli yetenekleri geliştirerek İster bir Popstar , Polis, Doktor, Yargıç , Emniyet Müdürü, Vali hatta azılı bir suçlu olabiliyorduk. Bu benim çok ilgimi çekti özellikle de hedeflerim daha rayına oturmadığım dönemlerde olmamın da etkisiyle ben oyuna ilgi gösterdim .. Zamanla arkadaşlar kurduk. Oyun içinde 16 yaşından ölüme kadar bir süreç var . 18 girdiğimde oyunda iş hayatına atıldım ve kendime şirket kurdum ..
19 yaşıma geldiğimde bir bayan karakterle tanışıp oyunda arkadaşlarımız katılımıyla bir evlilik gerçekleştirdik. bir süre sonra bir bebeğimiz yeni bir sorumlu olacağımız bir karakterimiz daha oldu .. 20-25 yaşları arasında yeteneklerimi geliştirip emniyet teşkilatına attım kendimi mavi üniformamı giyip bir çok suçluyu kodese tıkadım . Bir çok suçlu artık oyun şehri İstanbul’a uğramaz oldu.Özel Ajan oldum diğer oyun şehirlerindeki kaçakları tutuklayıp adalete teslim ettim ..
25 yaşlarına geldiğimde artık devlet işlerini yeni oyunculara bırakıp müzik grubu kurup konserler vermeye başladım İstanbul Şehrinde hatırı sayılır bir servet sahibi oldum . İstanbul şehrinden ayrılarak oyundaki başka bir şehir olan Bükreş şehrine taşındım. O şehir hem idari yapısı hemde suç bakımından adeta günümüzün Suriye gibiydi üzücü idarecileri ikaz ettik ama dinlemedi.
19.07.2009 günü valiye karşı ayaklanma kararı alındı ve darbe yaptık. Halkı ayaklandırdık tabi gerçek yaşamda olduğu üzere bu idari kesimi destekleyen kişilerde idari kesimi destekledi ve oyunda haklı olduğumuz konudan hapise girdik .. Emniyet gücü olarak başladığım oyun kariyerim hapiste Suç camiasının tanınan ismi haline geldim..
Oyun aktı bizler oyunu oynadık 08.11.2014 günü oyunu oynamaya başladıktan gerçek hayatta 7 yıl oyun yılı olarak 55 yaşında öldüm ve Zincirlikuyu Mezarlığı adlı mekânda huzur içinde yatıyorum..
Yıl 2019 ben oyunu tesadüfen tekrar gördüm ve yeniden bir kuklacı olarak oyunda profil oluşturdum. istifade olarak eski ismimi kontrol edince ne görsem beğenirsiniz. Oyundaki ilk eşim 98 yaşında ve hala yaşıyor .. İstemsizce ona mesaj attım ..
Evet size uzun uzun anlatmak isterdim lakin malesef 16 Şubatta nikahım var onun hazırlarını yapıyorum oyunda ..