- 626 Okunma
- 1 Yorum
- 3 Beğeni
Ben Böyle Düşünüyorum
Ben Böyle Düşünüyorum.
Kıymetli Edebiyat defteri ailem dilimin döndüğü kadar birşeyler yazmaya çalışıyorum .Ben kendime şair yazar şu bu demiyorum, nacizane kültür bakanlığı şiirlerimi istedi bende gönderdim siz tamam artık bundan sonra halk şairisiniz dediler, ve kayıtlara girdiler, her şiir yazan kayıtlara girebilirmi onu ben bilemem .Demem o ki sayın ben kendi kanaatimce birşeyler yazıp çizmeye çalışıyorum .
Yok efendim sen şairsin yanlış düşünüyorsun gibi telkinler geliyor ,Arkadaşlar değerli Türk milleti benim düşüncem budur ,yılanın başı ABD dir, ister kabul et istersen kabul etme , şayet bana itimat ediyor isen beni bir şair yol gösterici olarak görüyorsan benim düşüncem budur, ama bana itimat etmiyor isen yazılarımı beni kaaliye almıyor isen , kendini benden üstün görüyor isen bu nasıl şair diyor isen bana itimat etmiyor isen etme ama sen şairsin ben böyle düşünüyorum Sende öyle düşün deme yani ,Ben sana benim gibi düşün demiyorum, madem ki beni farklı görüyorsun o zaman ben senin nasıl görüşlerine saygı duyuyorsam sende benimkine duy lütfen. Ben ukela değilim ben dünya görüşümü memleket görüşümü sosyal medya aracılığı ile size çarkın nasıl döndüğünü aklımın erdiği kadar yazmaya çalışıyorum .Beni bir siyasetçi olarak görmeyin lütfen Emperyalist oyunları size yazıyorum uyandırmaya çalışıyorum, ister kabul edin isterseniz etmeyin, ama bak yine diyorum ben böyle düşünüyorum Abd nin Rus’un emri altına girelim biz kimiz ki onlara kafa tutuyoruz diyor isen benden uzak dur lütfen başımı ağrıtma. Dünya dünya ise emperyalist güçlü ise bende Türkiye olarak güçlüyüm..Yedi düveli Çanakalede dize getirdik evvel Allah yine getireceğiz..
saygılarımla..
11 Şubat 2020
Ömer GÜNDOĞAN