- 369 Okunma
- 1 Yorum
- 1 Beğeni
Kedilerimle Kış Günleri
Kedilerime ev yaptım, evlerine kapı da yaptım.
Bugün kedilerimi evlerine yerleştirip kapısına da kilit vurdum. Amacım onları soğuktan korumaktı. Benim Karakuş nasıl çıktıysa kilitli yerden çıkmış. Herhalde kapının altından çıktı. Kapının altı üstü az aralıktı. İnşallah çıkarken karnındaki yavrulara yani benim torunlara zarar vermemiştir. O çıktı diye Tonton’u da çıkardım. Nedense kedi evinin içinde bir türlü durmuyorlar, korkumuyorlar bilmiyorum. Benim evin içini tercih ediyorlar. Herhalde benim yanımda kendilerini güvende hissediyorlar.
Yağmur yağdığı için bugün erken yattılar. Kediler benden çok uyuyor. Karakuş dün akşamdan beridir öksürüyor. Sanırım yine üşütüp hastalandı. Gündüzleri dışarda oldukları için soğuk görüyorlar.
Şu Mart ayını da atlattıkmı yaz gelir Manavgat ısınır. Ondan sonra da benim kediler az hastalanır.
Karakuş’un doğumuna da sayılı günler kaldı. Çalışmaya bir başlayayım az para kazanayım, kedilerim de doğursun, ondan sonra bütün aşılarını yaptıracağım. Hamileyken aşı zararlıymış.
Bu sene olmadı ama önümüzdeki kışa kısmetse evin içine bir soba alıp kuracağım. Kendim için değil kedilerim için kuracağım. Kendim elektrikli sobayla da idare ederim. Elektrikli soba demişken, benim küçük bir elektrikli soba var. Bugün elektrikli sobamın üst çubuğu patladı, alt çubuğu kaldı. Gelip geçerken ayağım belki elli sefer çarpıp düşürdü. Soba yine iyi dayandı kaliteliymiş, benim sobayı iyi üretmişler.
11.03.2017
12.03.2017 00:25
Yakuphan Kılınç