- 332 Okunma
- 2 Yorum
- 2 Beğeni
İlk öğrencim...
Kapının ziliyle irkildim. Minik misafirlerimi bekliyordum.
Kapıyı açtığımda sadece bir kişi vardı, üç kişi bekliyordum lakin nasip kısmet bir kişiymiş dedim. Kendimi telkin ettim bir tane olsun sürekli olsun İnşa’Allah Rabbim diye düşündüm. Buyur ettim salona, hoş geldin beşgeldin muhabbetiyle, sohbetimizi ıslak kek ve çay ile daha da koyulaştırdık...
Ve sonra dersimize başladık. İlk öğrencimdi, ben de o da heyecanlıydık. Çünkü dersimiz Kur’an’dı...O’nu öğretmeyi Allah bana da çok şükür kısmet etti ve dilerim son nefese kadar da ömrüm onunla hemhal olsun ve onu öğretmekle geçsin. Kur’an yanında dini bilgilerle devam ediyor, şiir giriyor, birlikte abdest alıp, namaz kılıyor,oyunla bitiriyorduk. Rabbim hiçbir evi Kur’ansız bırakmasın İnşa’Allah... Öğrencim Kürt kızı Avşin’di. Anlamıda mavi su... Dersimiz bitince vedalaştık yarın için...
Ertesi gün Avşin tek başına değildi. Avşin, Evin, Nehir, Hatice...Rabbim rahmetini gönderiyordu ve yakında Zeynep’te katılacaktı İnşa’Allah aramıza.... Benim güzel minik kızlarım ilmin ışığında Kur’an ahlakı ile ahlaklanarak Hak yolunda devam edecekler İnşa’Allah...
YORUMLAR
mahhallede bıze kuran dersi öğreten annem dediğim kadını hatırllatın allah rahmet eylesin
vefakar cefakar bırıydı kocası ayaşın biriydı
ve derse gıttığımızde ıkramda bulunmadan göndermezdi
bir kere bize çay şekeri verdi şaşırdım ve çocuk halı işte içimizden bu ne
diye sitem ettım
sonra anneme dedim annem dedi oğlum demek evinde baska verecek bişey yokmuş
duamdasın
eyvallah