- 427 Okunma
- 6 Yorum
- 0 Beğeni
Hastalığa Dair
Karakuş’um dünden bu yana hastaydı; yutkunmakta zorlanıyor ve az yiyordu! Boğaz yolu bir türlü düzelmedi gitti. Tonton’u iyileştirdim ama Karakuş’u bir türlü iyileştiremedim.
Telefon hattımda tl yoktu. Karakuş’u doktora götürmem için doktoru arayacaktım, bunun için tl yükledim.
Bugün Karakuş ve Tonton’u doktora götürdüm, Karakuş’a bir iğne vuruldu. Gitmişken Tonton’u da götürdüm ama Tonton’un bir şeyi yokmuş. Karakuş hasta olmasaydı; çalışıp ilk maaşı alıncaya kadar tl yüklemeyecektim. Kedi hasta olunca işler değişiyor. Karakuş’un sayesinde internete giriş yaptım.
Sağ olsun doktor, bu sefer para almadı! Zaten veresiye yazdıracaktım ama istemedi. Kediler için ’sen onlara iyi bak’ dedi. Başka bir doktora denk gelseydim, şimdi yiyecek ekmek arıyor olurdum. Yani başkaları beni soyar soğana çevirirdi. Allah, bu doktordan râzı olsun. Benim kedilerin bu doktoru; çok değil, az para aldı. Zaten çok alanlar da bir iki sefer alır, ondan sonra sinek avlar! Allah daha çok versin, bu doktor sinek avlamıyor.
Yazılış Tarihi : 04.03.2017
Eser Çıkış Tarihi : 05.03.2017 00:23
Yakuphan Kılınç
YORUMLAR
Abi benim de Sarı Maya isimli dişi bir kedim vardı çok travmalardan sınavlardan geçtik. Hem onu üzdüm hem kendimi üzdüm. Daha doğrusu bizi üzdüler. Kedilerden oluşan ailem vardı ailemi dağıttılar paramparça ettiler. Sekiz yıldır normal hayatta benimle uğraşanlar var beni de paramparça ettiler. Senin kedinin yaptığını benim o Sarı Maya'da yaptı üç gün kayboldu sonra çıktı geldi. Bu Maya'nın bir de Kahraman isimli oğlu vardı yüksek bir yere çıktı miyavladı miyavladı sonra kayboldu, yani beni terk etti. Aynı şeyi anası Sarı Maya'da yaptı, ben evin içindeydim o yüksek yerden miyavlama sesi geldi ondan sonra da Sarı Maya kayboldu ya terk etti yada başka bir şeyler oldu doğrusunu Allah bilir. Dilleri olmadığı için böyle tablolar çıkıyor ortaya. Senin kedinin belki çiftleşme dönemi gelmiştir, belki başına bir şey gelmiştir, belki de seni terk etmiştir.
Yakuphan Kılınç
İyidir kediler benim ki de dışarı çıktı iş yerinde ki daha gelmedi üç gündür yok. Çiftleşme zamanları geldi belki de ondandır, eş arıyor olabilir... Hele kucağına bir al elektriğini bir alır farkına bile varmazsın... Umarım çabuk iyileşir kedilerin...
yakuphan kılınç
Anladım abi. Ama benim kediler o mamayı yermi yemez mi onu bilmiyorum. Gönderirsin yemezler boşa zahmet edip emek vermiş oluruz. Sen en iyisi o mamayı sokak hayvanlarına dağıt onlar yesin. Böylece sokak hayvanlarına yemek vermiş oluruz. Manavgat'a geldiğinde görüşürüz abi. Benim de İstanbul'a gitmişliğim var. Orda Müzik albümü falan yaptım geçmişte. Dinlemek istersen albüm adı Yakuphan Herşeyimsin. Birgün yolum düşerse İstanbul'a geldiğimde seni arayacağım. Telefon numaranı özelden mesaj yoluyla isterim.
Manavgat'ta yaşıyorum. Manavgat'a yolun düşerse yada benim senin yaşadığın yere yolum düşerse görüşelim . İyi adamım diyorsan sıkıntı yok:) Mama işine gelince göndermek kargo parası falan bana pahalıya patlar. Birde benim kediler her mamayı yemiyor, yedikleri yerden alıyorum, dedikleri yerden alıyorum:):) Bu arada sen nerede yaşıyorsun. Teşekkür ederim abi görüşmek üzere
Yakuphan Kılınç
mirim
Yakında Manavgat'a geleceğim orada yeğenim var. Oraya geldiğimde seni mutlaka görürüm. Ben İstanbul'da yaşıyorum. Yolun düşerse beklerim.
Şu iyilik meselesi göreceli bir kavramdır. Yani iyilik kişinin algısına, dünya görüşüne ve çıkarına göre değişir. Yani normal standartlarda iyi adamım :)
Söz, sana zararım dokunmaz :))
Görüşürüz Yakuphan
yakuphan kılınç
Tanımak
Seni yazılarından ve şiirlerinden tanıyorum abi. Tabi insan yazılarından şiirlerinden ne kadar tanınabilir bu konuda tecrübe sahibi değilim. İnşallah sende iyi bir insandırsın. İnsan uzaktan değil yakından tanınır. Bir çay kahve içip sohbet edip birlikte vakit geçirmek gibi. Bu konuda tecrübe sahibiyim.
Her zaman iltifat ediyorsun abi başım gözüm üstüne. İltifat için teşekkür ederim. Yapıcı olumlu eleştirilerini de bekliyorum.
Yakuphan Kılınç
mirim
Ben iyi adamım Yakuphan merak etme :)
İnşallah bir gün çay da içeriz.
Elimde kedimden kalan biraz mama da var. Adres yazarsan onları gönderebilirim.
yakuphan kılınç
mirim
Yakında Manavgat'a geleceğim orada yeğenim var. Oraya geldiğimde seni mutlaka görürüm. Ben İstanbul'da yaşıyorum.
Şu iyilik meselesi göreceli bir kavramdır. Yani iyilik kişinin algısına, dünya görüşüne ve çıkarına göre değişir. Yani normal standartlarda iyi adamım :)
Söz, sana zararım dokunmaz :))
Görüşürüz Yakuphan
yakuphan kılınç
Her zaman iltifat ediyorsun abi başım gözüm üstüne. İltifat için teşekkür ederim. Yapıcı olumlu eleştirilerini de bekliyorum. Yakuphan Kılınç