- 562 Okunma
- 1 Yorum
- 0 Beğeni
GÜNAYDIN SEVGİLİ ARKADAŞIM
GÜNAYDIN SEVGİLİ ARKADAŞIM
Günaydın sevgili arkadaşım. En sadık dostum. Hayatımın anlamı(!) Nasılsın sabah sabah? Ben de iyiyim, ne olsun? Günlük telaş için uyandım işte.
Dışarıya kar yağmış, çatılarda bayağı var. Yollarda pek tutmamış. Ama soğuğun resmi gibi dışarısı. Bakınca insanın içi üşüyor.
Neyse ki bugün pazar. Yan gelip yatma günü. Gün boyu beraberiz anlayacağın. Birazdan çayın altını yakarım. Güzel bir kahvaltı iyi gider. Kahvaltının sonunda yarım kalan bir kitabım vardı, onu okuyacağım.
Farkında mısın? 2020 ülkemiz için hiç de uğurlu gelmedi. Doğal afetler, şehitler, bir de uçak kazası. Allah beterinden saklasın.
Laf aramızda yatak sıcak ya hiç de çıkasım yok. Sanki çıksam donacağım. Aslında odanın sıcaklığı da fena sayılmaz. Psikolojik bir durum işte.
İnşallah belediyeler evsizleri toplamıştır. Ben evin içinde, sıcacık yatakta böyleysem, Allah yardımcıları olsun. Ha bir de sokak hayvanları. İçim parçalanıyor onlara. Hele yaban hayatındakiler. Barınak bulsalar bile yiyeceği nereden bulacaklar? Televizyonlarda güzel haberler izliyorum gerçi. Duyarlı şahışlar, kurum ve kuruluşlar az değil.
Bazen ne düşünüyorum biliyor musun? Ben de senin gibi olsaydım. Ne gam, ne keder. Ne dünya derdi. Ne de aşk yarası. Yapacak bir şey de yok aslında bu benim mütevazi bir isteğim. Herkes dünyadaki verilen rolünün repliklerini yapmak zorunda bana da bunlar düşüyor işte.
Hayatta güzel şeyler olduğu zaman da senin adına üzülüyorum biliyor musun? Mesela yüreğime sevgi değdiğinde, elimi sevgili eli tuttuğunda, gözlerime aşkla baktığında içim ısınıyor, ayaklarım yerden kesiliyor. Yüreğim yerinden çıkacak gibi oluyor.
Ya sen? Senin böyle bir şansın yok.Sen hep aynısın. Bakma benim böyle konuştuğuma, beni duyamıyorsun bile.Sen soğuk bir duvarsın. Olsun ne olursan ol. Benim en samimi, en dürüst, en güvendiğim arkadaşım sensin. Bir tek sana güvenle sırtımı yaslayabiliyorum. En güvenli sığınağım sensin. Hep arkamdasın. Sonsuza kadar beni terk etmeyecek olan tek sensin. Buna inancım sonsuz.
İyi ki benim arkadaşımsın, sevgili DUVAR.
09/02/2020-PAZAR/İSTANBUL İSMAİL MALATYA