- 535 Okunma
- 2 Yorum
- 1 Beğeni
Hüzünlü Günüm
Benim Tonton dün de az yemişti, bugün sabah hiç bir şey yemedi. Tonton’um bir şey yemeyince duygulanıp ağladım. Tonton beni iki sefer ağlattı. Hayatı boyunca kolay kolay ağlamayan Yakuphan’ı, Tonton ağlatmayı başardı.
Sabah işe gidecektim; Tonton’u, bir şey yiyecek mi diye baktım durdum! Bir şey yemeyince, mecburen bugünkü işi iptal ettim. Bir şey yeseydi işe gidecektim. Baktım ki durum acil! Durum acil olunca da işe gidemedim. Çünkü Tonton’umun doktora gitmesi gerekiyordu. Bugün Tonton’u doktora götürdüm, bir iğne vuruldu. Gelirken de boş gelmedim iki kilo kedi maması alıp geldim.
Gelince, Tonton’a da bir hazır tavuk döner aldım. Tonton’un, sabah ağzı, yüzü titriyordu; çok şükür iğneyi yiyince düzeldi.
Akşam, Karakuş’a mama verdim. Tonton’a da elimle döner yedirdim. Tonton’un hamile olup olmadığı belli değil, belli olsa hemen ikinci aşısını da yaptıracağım. Ama on gün sonra falan belli olur. Hamile değilse ikinci aşısını da yaptıracağım.
Karakuş’um hamile; bir hafta sonra falan doğum yapacak. Hayırlısıyla şu doğumu ben evdeyken yapsa iyi olacak, yoksa gözüm arkada kalacak. İnşallah sağlıklı sorunsuz bir doğum yapar.
23.03.2017 22:12
Yakuphan Kılınç
YORUMLAR
Hayırlı sabahlar.:) Her şey gönlünce olur dilerim. Yazık ki dün fark ettim şiir ve yazılarınızı ve bir kısmını okudum ve bir ara tümünü tek tek okuyacağım kısmet olursa
Bu arada sen kendini de ihmal etme zira sen ne kadar sağlıklı olursan sevdiklerini o derece sağlıklı tutabilirsin.
Gıpta ile Sevgi ve Selam.