- 1045 Okunma
- 5 Yorum
- 2 Beğeni
***
#################
#######
####
#################
#######
#####################
#######
#####################
#######
#####################
#######
#####################
#######
####
#################
#######
#####################
#######
#####################
#######
#####################
#######
####
YORUMLAR
Bir patikadan indim. Gözlerime denizin mavisi doldu, ciğerlerime ağaçların kokusu. Inanır mısın !!! kahve kokusunu ilk defa özlemedim...
Ölürüm bu topraklarda hem de manzaralı bir mezarın olur diye bile düşündüm.
( yaşarım demek istedim ama yandı dilimde kelimeler)
Evrenin, bir şekilde canını yakanları kendi yöntemleriyle sorguya çekeceğini düşünürüm ben de.
Sabrını, gücünü, görkemini hafife alanlara neler yapacağını da görmüşlügümüz var.
Sonra aklıma geldi " mini etek giyenlerin yüzünden deprem oldu" diyen anlamsız ve gereksiz ağızlar.....sustum
Dedim ahhh ...belki hayallerde yaşarım,
- yanmazsa- böyle bir yerde...
Yine güzel bir yazıydı ve yine dinlendim, durdum satır aralarında.
Güzel bir gece dilerim, farklı bir şehrin aynı uçurum kenarından.
black_sky tarafından 2/8/2020 9:44:33 AM zamanında düzenlenmiştir.
Konsantre Karanlık Madde
Çok teşekkür ederim, vakit ayırdığınız için, sindirdiğiniz için, paylaştığınız için. Huzur diliyorum bolca...
black_sky
Sabır denilen şey , sürekli bardaktan taşan şeydi sanırım. Delirmemek adına vücudun kendini taşırıp kurtarma çabası belki de. Kalmadı ama, haklısınız....zaten sabır bile şaşırdı artık şu dünyada ne yapacağını.
Huzur ve huzur diliyorum çokça.
Ne güzel yazmışsın be abim, anı var, ansiklopedik bilgi var, farklılık had safha...
Ethem abi var, Bir dünyevi de var. Bayılıyorum bu birlikteliğe.
Devamını iple çekiyorum.
Konsantre Karanlık Madde
Bu birlikteliği ben de seviyorum. Farklı farklı adamların, güzel kesişimlerini içeriyor gibi hissediyorum. Boy boy adamlar, boy boy kesişimler.
Huzur dilerim Özgür, hepimizin çok ihtiyacı var, bolca huzur dilerim.
Ne şehir ne köy kırsal?? KHK'lar bütün enerjimi çalmış sanırım..
son yıllarda insanlar ailelerini geçindiremedikleri için yakmaya başladı iyice. ve toplum buna alıştı. artık tepki bile verilmez oldu. verilse de etki etmiyor. kim ne derse desin bu önceki siyasetçiler ve onların oğul damat kız takımı ülkeyi mahvetti..artık en küçük bir tepkide insanlar ya silaha ya küfüre ya ölüme sarılıyor..
kim kurtarır bilinmez.
lakin yazında bir enerji gördüm buna sevindim.umarım yakmaz ve istediğin şekilde bir orta yaş ve ilerisi yaşarsın nesildaşım.. orta yaşımız da ihtiyarlattılar valla..
kalemine sağlık.
Konsantre Karanlık Madde
Zhinine sağlık, huzur, bolca huzur Nesildaşım!
Serzeniş, sitem,özlem...üçlemesi kurulmazdan evvel okuyucu kavramlar üzerinden bilgilendirilerek yazıya hazırlanıyor. Kullandığın teknik çok iyi...bir yazımda kullanacağım iznin varsa.
Selam olsun.
Konsantre Karanlık Madde
Selamlar, saygılar Abim.