- 704 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Umudum Yarinlara
Bazen insanlar haksızlığa uğrar. Hayat bu, her şey olabilir. Hayatı her haliyle kabullenmeye fayda var. Yüreğin daima sımsıcak olmalı. İnisleriyle çıkışlarıyla eğlenceli değil mi tüm bu sahneler? Hep mutluluklar hakim olmayacak elbet tıpkı hep huzunlerin hakim olmayacağım gibi. Rengim gri. Bembeyaz değilim kapkara olmadığım gibi. Sonbahar hakim ülkemizde, dönüşüm içindeyiz. Sonra rüzgar esecek ve tüm huzunleri süpürüp götürecek, gülüp geçeceğiz o zaman, inan bana her şey olması gerektiği gibi.
Secimlerimiz önemli ve hayatımın direksiyonu ellerimde. Degerliyim, hepimiz gerçekten çok değerliyiz, bizler güzel insanlariz. Kurumak değil mis gibi parildamak yakışır bizlere. Her şey geçecek bak, söz veriyorum, kanamayin kanatmayin. Güzel insanlar biriktirin. İçimde cayır cayır yanan umudun sesi, her şey layıkıyla beraber. Herkes layıkıyla eş değer. Açın yüreğinizi bangır bangır yol gostersin size. Kış çok sert geçebilir, bunlar olası seyler, kanatmayin ama daha fazla. Omurga istiyorum ben, yüreğinizi görmek istiyorum. Para pul bunlar hallolacak şeyler, kolay hallolmayan yegane şeyse karakter. Çocukluktan kazanılan bir değer çünkü. Ne kadar yangın alırsa alsın yürekli olmak ve yüreğini açmak insan olabilmenin ilk koşulu. Subattayiz ve her şey olması gerektiği gibi. Kendinize değer verin, insanlara değer verin. Bence bir insanın verebilecegi en güzel şey ona değer vermesi.
Umut yazıyorum yazılarımda, insanlıktan yana umudum olduğu için ve yarinlardan. Yarınlar çok güzel olacak insAllah.
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.