- 716 Okunma
- 9 Yorum
- 3 Beğeni
SOSYAL DENEY
Ülkemizde hiç kimsenin umrunda olmaması gereken bazı şeyler ( şey kelimesinden başka uygun kelime bulamadım. ) maalesef ilgi göstermemiz gereken şeylerden çok daha fazla ilgiye mazhar oluyor.
Mesela: Oldukça genç bir bayan şarkıcı kızımız bir tweet atmış ve demiş ki ‘’Yoğurt ile suyu karıştırdığınızda ayran oluyor’’ İşte bu tweete beğeniler yağmış, beğenilmekle de kalınmamış paylaşım rekorları kırmış, paylaşım rekorları kırmakla da kalmamış millet işi gücü bırakıp bu tweete cevap verme yarışına girmiş. Yani yorumlamada da patlama var.
Evet, ülke gündeminde bir sürü çok önemli olay varken ilgi gösterdiğimiz konuya bakar mısınız: Su ile yoğurt karıştırıldığında ayran oluyormuş. Ha a haaa.
Oysa Allah’ın verdiği en nadide organ olan beynimizi çok daha faydalı şeylere yormamız gerekiyor. Çünkü Allah, beyni insanlara düşünsünler ve faydalı şeyler üretsinler diye vermiş. Aynı şekilde gözleri doğru ve güzeli görsün diye, dili doğru ve güzel şeyler hakkında konuşsun diye vermiş.
Mesela o güzel beyinlerden biri...Bir tıp doktoru, çok genç yaşta Profesör olan Prof. Dr. Tamer Yirmiüçoğlu kardeşimiz beynini o hanım şarkıcının tweetine değil tüm dünyayı tehdit eden Corona Virüsüne takmış. Çalışmış, araştırmış, binlerce deney yapmış ve sonunda Corona Virüsüne karşı çok çok etkili bir aşı üretmiş. Şu satırları yazdığım an itibariyle öncelikle bu sorunun en büyük muhatabı olan Çin, Prof.Dr. Tamer Yirmiüçoğlu’nun peşinde. ‘’Ne olur al aşını bize gel. Yeter ki bize gel, Çin hazinelerini ayağına serelim.’’ Diye teklifler götürürken ABD ‘’ Eğer bize gelirsen seni öylesine zengin ederiz ki Rockfeller senin yanında sokak dilencisi durumuna düşer’’ Diyormuş. Putin de peşindeymiş bu Profesörün.Onlar da acayip cazip teklifler sunuyorlarmış bu değerli profesöre ama Tamer Yirmiüçoğlu ‘’ Önce vatan ‘’ Diyerek teklifleri reddediyormuş.
Gördüğünüz gibi müthiş bir buluşa imza atan müthiş bir bilim adamımız var ama şimdi Allah için söyleyin Tamer Yirmiüçoğlu diye bir isim duymuş muydunuz şimdiye kadar? Ya da kaç kişi duydu?
Böylesine bir bir bilim adamı neredeyse hiç kimse tarafından tanınmıyor ama ancak makyajla bir şeylere benzeyebilen bir bayan şarkıcı tüm ülkenin gündeminde. Yazıklar olsun.
Sayın Prof Dr. Tamer Yirmiüçoğlu’na ülke olarak sahip çıkmalı, onu başka hiç bir ülkeye kaptırmamalıyız. Tabii ki bulabilirsek.
Evet, eğer bulabilirsek bu adla bir profesör, onu bağrımıza basacağız da yok. Adam dünyanın gündemine oturmuş lakin biz Türkiye’nin hiç bir üniversitesinde, hiç özel yahut devlete ait hastanesinde, hiç bir özel muayenehanede böyle bir isme rastlayamıyoruz.
Hal böyle olunca elbette ki Tamer Yürmiüçoğlu adlı bu bilim adamımızı bağrımıza basmamız mümkün olmuyor sanıyorsunuz değil mi? Çok yanılıyorsunuz.
Tamer Yirmiüçoğlu’nu bağrımıza basamıyoruz ama resimdeki şahsı bağrımıza basıyoruz.
Kafanız karıştı sanırım.
Evet resimdeki şahsı bağrımıza basıyoruz ama Profesör Doktor Tamer Yirmiüçoğlu olarak değil. Profesör olmayan ama doktor olan Operatör Doktor,Kadın Hastalıkları ve doğum uzmanı Tamer Gültekin olarak...
Eee varsın Yirmiüçoğlu olmasın da Gültekin olsun, varsın Prof olmasın da sadece Dr. Olsun. Bulup da bağrımıza bastığımız Dr. Tamer, Corona virüsüne karşı bir aşı bulmuş mu?
Yok efendim ne gezer.
Eski Survivor yarışmacılarından olup bu yakışıklı doktora fena halde kafayı takmış olan bir kızın marifetleri tüm bunlar. Zira şimdilerde karşımıza Corana Virüsüne karşı aşı bulmuş olan Türk bilim adamı doktor olarak çıkarılan Dr.Tamer, daha önce de bizzat bu kızın çektiği ve baş rolünde kendisinin olduğu bir vajina beyazlatma operasyonunun görüntülerini paylaşmış sosyal medyada ( Böyle bir operasyon varmış gerçekten de. Niçin yapılıyor, yapılınca ne oluyor konusunu araştırmadım doğrusu.)
Yani efendim kısacası maalesef ‘’ Yoğurtla suyu karıştırınca ayran oluyormuş’’ Diyen bir bayan şarkıcımız var ama Corona Virüsüne karşı aşı icat eden bir bilim adamı doktorumuz henüz yok maalesef.
Varlar’dan devam edecek olursak: Kot beyazlatma atölyelerimiz veya yöntemlerimiz de var vajina beyazlatma yöntemleri ve bunu yapabilecek doktorlarımız da var şükür.
Yoklardan devam edecek olursak Corona Virüsüne karşı aşı icat eden bir profesörümüz olmadığı gibi pek çoğumuzda beyin yok
Peki bu yazının sosyal deneyle alakası ne?
Merak ettim: Bakalım kaç kişi sadece resme bakıp. ‘’ Haklısın hocam. Bu ülkede bilim adamlarını kimsenin gözü görmez de şımarık bir şarkıcının paylaşımı yorum ve paylaşım rekoru kırar.’’ Diye yazacak, kaç kişi de yazının tamamını okuduktan sonra yorum yazacak?
YORUMLAR
Okuyunca kabardı göğsüm
sayın Üstadım
daha öncede bir kaç yazınıza denk gelmiştim
tepeden tırnağa haklısınız
bizim reklam için her yol mübahtır diyen bir medya camiamız var
ama
bu ölümcül virüse çare olacak bir bilim insanımız yok
oysa insanlar
özellklede bilime değer veren bilim adamları
yorsalar birazdaha beyinlerini neleri bulurlar
istemek te gerek hocam acaba bunu yapmak istiyorlar mı
birde bunu sentezlemek gerek
objektif de baksam
subjektif te sonuç değişmiyor
keşke değişse
umarım bu yazınız birilerinin dikkatini çekerde
BEN BULURUM BEN YAPARIM DER
sanmıyorum ama
TÜRKLER ZEKİ İNSANLARDIR
saygılar Hocam
Sanırım şöyle demek gerek;
Hocam deneye katıldım. Sonuçları hangi internet sitesinden görebilirim ve bir hediye falan var mıdır acaba;))
Kaleminize sağlık efendim.
Saygılar ve selamlar olsun.
sami biberoğulları
Yazıyı sonuna kadar okuduğunuz için teşekkür var sadece.
Selam ve saygılar.
Tübitak'ı bilimin imamı gibi düşünürsek cemaatin durumu bence gayet normal.
:))
https://www.evrensel.net/haber/349809/tubitakin-reddettigi-iki-proje-harvarddan-davet-aldi
https://www.webtekno.com/tubitak-tarafindan-reddedilip-dunyada-kabul-goren-10-turk-genci-ve-projeleri-h63125.html
Böyle daha bir sürü link paylaşabilirim.
Bu da çok yetkin kişilerce yönetilen Tübitak'ın başarı(!) belgelerinden biri.
https://www.sozcu.com.tr/2016/gundem/tubitakin-son-projesine-tepki-yagdi-1228807/
Acaba diyorum Tübitak'ta bize sosyal deney yapıyor olabilir mi? Papaz eriğinden imam eriği yapabilen bu kurum ve benzerleri bizlerden de neler neler üretmiştir kim bilir!
Bu arada hangi resim? Felsefe mi yapıyorsunuz hocam, orada bir resim hayal edersek aynı an da hem var olup hem de var olmadığını nasıl kanıtlarız? Böyle bir deney mi bu?
:)
Sevgilerimle...
Den(iz) tarafından 2/3/2020 10:53:17 AM zamanında düzenlenmiştir.
sami biberoğulları
Daha önce de defalarca yazdım.
Değerli sitemiz maalesef benim paylaşmak istediğim resimlere sansür uyguluyor sanırım. Zira çok nadir resim paylaşabiliyorum bu sitede. Ancak aynı zamanda bu yazıyı iki başka edebiyat sitesinde de yayınladığım için resimden bahseden kısmı çıkarmamışım öylece kalmış. Ama yine de o resmi ve resme konu olan yazıyı görmek istersen link vereyim bak.
https://teyit.org/koronavirusun-asisini-buldugu-iddia-edilen-turk-doktor/
Den(iz)
:))
Teşekkürler yeniden.
Parazitler ve Bitkiler dışında beyni olmayan mahluk var mıdır. Ya da beyni olmak akıllı olmaya yetiyor mu.Hiç sanmam.
Tarla bizim neye teveccüh ediyorsak odur bağrımızda filizlenen. Bu Neslin değil bizim dangalaklığımız. Zira Ağaç meyvesinden bilinir. Bu evlatlar bizim Onları topçu yada popçu yapanda biziz.
Zirveye çıkanı tepikleyen aşağı düşeni kaldırmaya çalışan bu bozuk yapı bizim. Yazınızda da dikkat çektiğiniz gibi Bizi ilgilendiren şey başarı değil "Başaranlar" Zira Piyango mantığıyla bakıyor Piyango bize vurmuşsa kendimizi değilse Başarı sahibini dağıtıyoruz.
İrfan ve ahlak oturmadan,huzur; Bir toplumda misafir bile olmaz. Bu sebepledir ki her türlü başarı bizi huzursuz ediyor.
Efendim aleyna tilki. Efendim bir baldırı çıplak. Efendim o bildiğin Kominst.
Profesör olmuş da bir halt mı olmuş önce adam olsun vesaire vesaire vesaire.
Şu yaptığımız yorumlarda bile YOK luğumuz sırıtıp duruyor bizim.
Oysa ben şimdi size
"Şurada İmla hatası yapılmış Şurada devrik cümle kullanılıp orta parağrafta bir ata sözüyle yazı desteklenmeliydi" yazmalıydım yazamıyorum.
1. O yetkinlikte değilim
2. Eleştirdikten sonra Dost bile olamadığım birinin bana düşman olmasından endişe ediyorum.
Haklısın Hocam Bu memlekette hiç birimiz hiç bir yaradan kanamayı bilmiyor haklı haksız herkese bağırıyoruz. İlgilisi olduğumuz şeyin bilgilisi olduğumuzu hatta bilgilisi olduğumuz şeyin "sevgilisi" olmak istiyoruz. Ne sevimsizi sevmek var aklımızda ne de sevimsizliği recm eden bir yanımız.
Hayırlı sabahlar.
sami biberoğulları
sami biberoğulları
İnsanlar çok tuhaflar gidip Tweet Face gibi yerlere katılıyorlar sonra face artırma tweet artırma proğramlarıyla kendi kendilerine fazla beğeniler atıyorlar..Nette rastlamıştım o proğramlara ..Tuhaf olansa insanlar neden çok sayıda beğni paylaşım isterler abuk subuk yazı ya da paylaşımlarına..
Kendileri ve insanlaık için yararlı yazı olsa beğeni yorum olur beğenilse ne olur beğenilmezse ne olur..
Saçma şeylerle zaman geçireceklerine insanlık için uğraşan dini,dilimizi,hakkı anlatan ilim bilimsel değerlere tarihimize sahip çıkanları okusun ve değerlendirsinler..
Allah insana akıl vermiş irade vermiş akıllarını şeytana pabuç giydirmek için kullanıyorlar..
Corona virusu hızla dağılıyor.Avustralya da oradan gelişleri gidişleri durduracağını açıkladı.Orada olan vatandaşlarıda buraya yakın ada var orada garantinaya alınacaklarmış her zaman garantina salgın hastalıklarda kullanılan yer sanırım hazırlanmış hastahane iyileştikten sonra da Avustralya ya gelebileceklermiş..
Aşı bulma çalışmaları her yerde devam ediyor..Lay laylara devam edeceklerine yararlı şeylere zaman ayırsaydılar çoğu işsiz kalmaz okuyan öğrenen öğreten ilimde bilimde rekorlar kıran....Okuyamayasa da başarılı olanı desteklerdiler..
Sosyay medyayla uyumaya devam etsinler..Çöpten insanlar yiyecek ararken saçma yemek yapma yemeklere burun kıvırmaya devam ettikçe daha çok şeylerde geride kalırlarda iş işten geçmiş olur..
Sidney den selamlar dua ile..