- 689 Okunma
- 0 Yorum
- 2 Beğeni
kadınım ben
Bugun yine duygunun zirvesindeyim yazmadan edemedim yoksa kafayı yiyeceğim ..
zat-i ahvalınıza azıcık huzursuzluk verebilirim düşünceye sevk ederek .. biraz yaşadıklarımdan birazda yaşayan kız kardeşlerimden esinlenerek toplumda biz kadınların yerini hatırlatmak istedim hepsi bu ..
Kadınım ben sizin tabirinizle saçım uzun aklım kısa(eksik etek) etegim eksik hep.... ne demek? diye düşünmüşümdür niye böyle derler sonradan anladım... (pipisi olmadığı için)
Elimin hamuruyla erkek işine karışamam demi...
öyle bi karisirim ki!
ufacık cussemle neler yapabileceğimi senin o eksik etek dediğin ,eksik beynin kaldıramaz..!
akıllıyım der durursunuz ya tepemde baykuş gibi ...! heran
bir gram aklınız var oda cinsel organının başına hapsolmuş yatıp kalkıp onu razı etmeyi düşünüyorsunuz.. hiç kusura bakmayın açık konuştuğum için yeter !
..
kadına ikinci sınıf muamelesi yapmayın doğuştan hayata yenik yetistirmeyin kız evlatlarınızı, hep bişeyler yapmaya cabaladiginda sen kadınsın kızsın elinin hamuruyla bulaşma bu ise demeyin yermeyin...yerden yere vurmayın destekleyin
yetirştirirken hep bilinçaltımıza zerk ettiğinizden el karısısın, vaktin geldiğinde uçacaksın deyip allayıp pullayıp postaladığınız,hep sevgiye aç bıraktığınız ikinci sınıf yavrularınızız biz..
düştüğünüzde elinden tutan kızlarınız ... ölüm vakti yaklaştığında el kızından hayır yok kızın varsa sana sahip çıkar deyip ayağınız çukura düştüğünde kıymet verdiğiniz ..kızlarınızız biz!
kız annesi olamadım çok istedim istiyorum da ... rabbim layık görmedi .. benim yaşam sigortam yok ..
sizin tabirinizle !
babam....
şimdiden kendime lanet mi etsem ne yapsam
çünkü el dediğiniz benim gibi yetişmiş bir kıza emanet olacağım ihtiyarladığım da tabi ..ihtiyarlığımı görmem izin verise sizin şu diliniz
yarım kalan tamamlayamadığım yuvamı miras bırakcağım,
beni bu baskılarınızla dizginlemekten kalp krizi yada cinnet geçirip canımı teslim etmezsem ...
sizin gözünüzle bakmayacağım .. yavrumun eşi ,
evimin direği yuvamı kurtaran olacak..kızım olacak en kıymetlim olacak,bana torunlar evlatlar verecek .. çünkü oda benim gibi el kızı ...
kayınpederin ve kayınvalidenin gözüyle oğlu ölünce yavrusunu elinden alıp başkasına evlatlık vermeyi düşünecek kadar vicdansızlaşmayacağım ..
çünkü; ben anayım,eşim babamın anamın kızıyım erkek kardeşimin kız kardeşiyim
Ama!
kayınvalide ve kayınpederin geliniyim geldim anam babam onlar gönderdi bir malmışım objeymişim gibi..
bana emek vermediler ama ömrümü onlarla geçireceğim...
gelintiyim elim yani, hep sevilmeyi beklemekle geçen bir ömür bekleyen kadınım ...
evimden yuvamdan ettiniz küçük yaşlarımızda ittiğiniz elin kadını olacaksın gideceksin dediniz ..niye el oğlunu almadınız kızınızın yanına?
üstüne gönderikende halay çektiniz ...!
bir gün öncesi elini sürse namus deyip gebertecek kadar futursuzlaşırsınız namus kadının değil erkeğinde.
nasıl kıza baskı kuruyorsan erkek evladınıda baskıla..
yok amaa baskılamazsın erkek aslan gezenti olur .. erkektir başına bişey gelmez erkeği sünnet ettiriken düğün yaparsın şaşalarsın kızın regl olduğunda baskılarsınsus ayıp kimse bilmesin dersin
halbuseki ikiside aynı .. ayıp ayıptır
şükret evladım sağlıklı diye .. kurban kes .. hafızamıza öyle bir kazıdınız ki ..el kadını el kızı safsatasını şimdi merhamet dileniyorsunuz ben sizin gibi merhametsiz değilim, yaşadığıma ibret gözüyle bakıyorum susturdugunuz o minik yüreğimde ne cevherler taşıdığımı bilemediniz vebali sizin annem babam..!
Neler yapabileceğinizi bize güvenerek destekleyerek keşke görseydiniz .. susturdunuz dini öne sürerek başınız sıkıştığında beddua ederek susturdunuz dini işinize geldiği gibi kullandınız hacı kızıydım saçımı örtmem lazımdı .. örttüm el karısıydım bana verilen emek yapılan yatırım yanlıştı dizginlendim susturudum vebal demediniz hep yerdiniz işinize gelmeyeni yaptığımda kapı önüne koymakla tehdit ettiniz bir gramcık beyninizle hep yönettiniz
kadın başlı başına mucizedir sen ona elini uzat,
o sana kolunu verecektir .
sen ona kalbini uzat !
o sana ömrünü verecektir ..!!!
kadını sadece hayvanlasmis duygunu tatmin için kullanma cinsel obje olarak görme kadın mucizedir
neden mi?
Hz Ademin kaburgasindan yaratıldığı için onu gögsünde sakla..!
sar sarmala... bak göreceksin o mucizenin nasıl yeserip her yani cennete çevirdiğini..
o eksik olan,siz erkeklerin zekasi !
eksikliklerinizi kadın üzerinde baskı yaparak tatmin etmeyin..
her durumda kadın sarar sarmalar doğurur..
yemez yedirir ,giymez giydirir, tırnağına zarar gelmesin diye gözünü gozler.. biri sana bişey yapacak olsa aslan kesilir pencesini canı pahasina gösterir.
O yüzden biz kadınları çok sevin!
insanlığın çiçek açması için şiddet veriseniz şiddet biçersiniz...
sevgi veriseniz sevgi biçersiniz !
bizim gibi nadide beyaz zambaklarda arada ezilip hep şefkati bekler.
o acımasız yüreğinizden ..!
sevgiyle ve saygıyla..
kusurum olduysada affola ..değerli kardeşlerim ..
Asuman Çatal Oral
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.