- 674 Okunma
- 7 Yorum
- 0 Beğeni
***
#################
#######
####
#################
#######
#####################
#######
#####################
#######
#####################
#######
#####################
#######
####
#################
#######
#####################
#######
#####################
#######
#####################
#######
####
YORUMLAR
Konsantre Karanlık Madde
Eskiden kırmızı eti yerdim ama balığı hiç ağzıma sürmedim.
Obsesyonlarımdan en keskini diyebilirim.
Bir gün çok boyutlu düşlerden, çok boyutlu düşüncelere dalmışken, nedenini irdelemek istedim bunun. Babamın, babasının başına balık ile ilgili kötü bir anı gelmiş. Sabahı zor edip, aradım pederi, dedim, ''dedem bunu yaşadığında sen doğmuş muydun?'' peder doğmadan bir kaç yıl önce olmuş mevzu. Ve deşeledim, babamdan sonra doğan bazı torunlarında da benimki gibi bir obsesyon varmış. Kulağımda Nietzsce'den okuduklarım çınladı, ''işte bu yüzdendir, oğulda görünmeyenin torunda görünmesi'' diyordu hasta bilge.
Güzel günler Dost.
Konsantre Karanlık Madde
Eskiden kırmızı eti yerdim ama balığı hiç ağzıma sürmedim.
Obsesyonlarımdan en keskini diyebilirim.
Bir gün çok boyutlu düşlerden, çok boyutlu düşüncelere dalmışken, nedenini irdelemek istedim bunun. Babamın, babasının başına balık ile ilgili kötü bir anı gelmiş. Sabahı zor edip, aradım pederi, dedim, ''dedem bunu yaşadığında sen doğmuş muydun?'' peder doğmadan bir kaç yıl önce olmuş mevzu. Ve deşeledim, babamdan sonra doğan bazı torunlarında da benimki gibi bir obsesyon varmış. Kulağımda Nietzsce'den okuduklarım çınladı, ''işte bu yüzdendir, oğulda görünmeyenin torunda görünmesi'' diyordu hasta bilge.
Güzel günler Dost.
’’kır kendi fanusunu, balık değilsin sen...’’
.
"Bir insan gerçekten yaşamaya ancak kendi dışında yaşamayı becerebildiğinde başlar..." Albert Einstein
dünyaya dil çıkaran bir bilge:)bu yazıyla iki oldu:)
Einstein, Tanrı zar atmaz diyerek tesadüflere kafa tutmuştur karşılaştığımız olaylar ve insanlar evet zarsız olunca zararsız:)
balıklar ve bilinç bi de ruh moleküllerinden dna gerçeği kaçınılmaz teslimiyeti
çok iyiydi:)sevgiler çokça
Konsantre Karanlık Madde
Einstein'ın neden sonuç ilişkisini ve ilişkilerini kavrayışının 1/100'ü kadar kavrasam, sığmazdım sanırım bedenime.
Sevgiler benden. Teşekkürler!
Anlatım iyiydi makalenizde. Bende tam 10 akvaryumda rekor kırmıştım, eşe dosta dağıttım. Balık beslemekle kalmadım. Tüm habitatlarını araştırıp bir ansiklopedi yapacak kadar dosya biriktirmiştim.
Ülkedeki tüm akvaryum severler fanusta balık beslemeye ve besletmeye şiddetle karşılar. Bardakta betta beslemeye de karşılar. Hamile balıkların bebek yavruluğu (küvezinde) içerisinde doğum yapmalarına da karşılar. 2 hafta önce bebek yavruluğuna kendi buluşum olan pipo taşını takabileceğim, öncelikle yavruluğun dibinden hava hortumunun gireceği şekilde delik açmıştım. Pipoyu da estetik bir şekilde takmayı başarabildim. Çalıştırdım, oldu. Videoya aldım.
Önceki buluşumda, ülkemizin tüm akvaryum severlerinin fanusta balık beslemelere karşı çıkıldığı içinde, bildiğimiz suyun bilmediğimiz yönlerini ortaya koymak için deney, gözlem, tez, ulaşılabilir sonuca, kendi aralarında bir makale yazmıştım. İnanmadılar. Bunun üzerine denemesi bedava dedim. Ama yine karşı çıktılar.
İddia ettim. Karşıma bir su mühendisi getirin diye. Ama şunu da söyleyim, bildiğimiz su mühendisi, bir fabrikada içme suyunun arkasında sadece suyun bizlere hayat verdiği için PHLERLE ilgilenir.
Fanus, fanusta balık beslemek güzl, ama kötü yanı balıkların hemen ölüyor olması. Ölmemesi için bana göre her 1,5 günde bir sularının değişmesi gerekir. Bende diyorum ki; zahmetli olsun olmasın önemli değil, 1,5-2 günde bir sularının değişilmesi kimselerin eline yapışmaz. Suyun zehirlenmesine ve sudaki balıkların zehirlenmesine gerek kalmaz.
Neyse Size buluşumun linkini altta gönderiyorum. İncelerseniz sevinirim
Saygılar
https://www.youtube.com/watch?v=HXWhgh8Ddyw
.bhdr495 tarafından 2/1/2020 11:04:11 PM zamanında düzenlenmiştir.
Konsantre Karanlık Madde
Yalnız pek anlamasam da akvaryum işlerinden, videonuzu izleyeceğim.
Saygılar benden, güzel günler.
Şu sıkıcı çalışma günümü bir şölene çevirdiniz.
Eksik olmayın.
Tebrikler hep yazsın kaleminiz.
Güzel bir gün dilerim.
Konsantre Karanlık Madde
Siz de eksik olmayın lütfen.
Çok teşekkür ederim.
Gün ve gece birbirine girdi bende.
Çok yürüdüm, çok araba sürdüm vs vs vs
Ama size günaydın diyorum. (:
Yeni bir boyut, yeni bir akım...ağzım açık kaldı.
Deryada boğulan damlada da boğulurmuş demek ki.
Selâm olsun.
Konsantre Karanlık Madde
Selamlar, ve nefesler!