- 784 Okunma
- 2 Yorum
- 1 Beğeni
Birşairmungan
Adımın beni sayıkladığı anda kaldı yüreğimin bütün hatırladıkları, peki bundan sonra yaşayacaklarım da buna dahil mi?
Bilemiyorum.
Bilenmezlik içinde ki bu yolculuk bilinen tek gerçek..
Farklı düşünceler, farklı hayallere sebep olur.. Ben biliyorum ki bir çok farklılıklar derin hayaller sayesinde gerçekliğini korur..
Benim bir tek düşüncem kalbimde gizli.. Yüreğime sevdalıdır yalnızca kalbim..
Ben Seversem destan, gidersem katliam olmaz!
Ben seversem sevgi, gidersem de sevgi çerçevesinden düşerim.
Son bakışımda ilk bakışımda olduğu gibi..
Kalbime en yakın olan benim en uzağımdan da yakın olandır..
Özneleri ikna edebiliriz ancak değiştiremeyiz yönünü yıldızların..
"Yaşamak değil beni bu hayat öldürecek"
dediği gibi şairin.
Bazen düşüncelerimizi de aniden toprağa veriyoruz. Gerçekleşmesini çok istediğimizi geçen zamana inat
ay ışığına tutulan sözlerde arıyoruz. Kayboluyoruz.. Yalnızlıkla başlar herşey oysa attığın ilk adım öyle miydi ?
Kelimeler var oldukça kalır ve okundukça değer bulur. Her güne mutlu başlayıp mutlu sonla kapatmak mucize olmasa gerek..
"Yine yeni yeniden"
Bu sözün anlamını keşfettiğim gün, yelkenleri çoktan indirmiştim. Nerede duruluk orada huzur..
Yaşantın her zaman çok büyüktür sana göre ancak küçücük bir noktada olduğunu unutabilirsin..
İsmini vermediğin yüreğine tanımını yapmadığın herşey birer çentik olarak kalacak hayatında ve yerini alacak unutulmayacak dediğin satır aralarında..
Herkes kendine ait olanı alıp gidecek. Sende kalan yalnızca kalbine en yakın olan yüreğin olacaktır...
Zaman şimdi ki zaman,
Sağlıcakla Sevgiyle kalın..
Birşair Metin Mungan
Copyright & Since 2001
YORUMLAR
En zor olan şey insanın özünde kendisine yaptığı yolculuktur insan hatayı karşı tarafta bulmaya kurulmuştur oysa çok nadir dir ki hatayi kendinde arayıp kendini yargılayan
Ben yaptım doğru oldu değildir asıl salt doğru
Umarım kendine yaptığın yolculuklar yürek hanende olumlu bir çeltik olur
Zira olumsuz her celtik yaradır ve yıllara inat kanar
Çok guzel bir yazı idi şairini kutluyorum
Dik olsun hep kalemin
Mavii KeLeBeK tarafından 1/31/2020 7:15:08 PM zamanında düzenlenmiştir.
Kıyamet öncesi yola gelse mi bunca zalim ya, geç kalmışlığın izdihamında tutuklu kalan bizlere ne demeli?
Aşkın hadise denk düşen özü.
Sevginin beyan ettiği her farkındalık.
D/okunaklı mı olmalı aşklar yoksa sıradan mıdır bu duygu katleden insanların yarattığı vahşet?
Varlık neye delalet ise ve bizler neye ya da kime sevdalı.
Zincire eklenen bir gün daha ve bir halka ve muhtevası çok derin bir coşku da, değerli şairim.
Kalp gözüne sadık insanların varlığı ne büyük teselli...
En iyi dileklerimi sunuyorum.
Sonsuz selam ve saygılarımla...
Var olun