- 501 Okunma
- 0 Yorum
- 1 Beğeni
Hekcinsel(ölüden haz alma)
Ölmüş bir insandan haz alarak sevişme isteği doğan,bu duyguyla makberiyat aleminde yayılgan kalıp ahiret ile ilgili bütün takıntılarından kurtulmanın ana çaresidir.bu cinsel türü toplumun ana belirteci olarak her yönüyle sonsuz düşünce birikiminin ve yaratılacak yeni dünyanın bu özellikte geçeceğini söylemek toplum nezdinde çürük bir düşünce olmasa gerek.
Makberiyat ile ilgili; kabir ile bütünleşmek isteyen her bireyin mutlaka düşünülmesi gerekli bir bütüncül anlayıştır.
Makberiyata start edilen bir birey yani ölmüş bir insanın kendisinde kalan bütün gizliliklerini hasbihal bir duyguda birlikte olma anında söylemesi ve görsel duyguda ruh kapalılığında gerçek manada tanrısallık kazandıktan sonra irtibata geçip her türlü fikir,görüş ve de her türlü ahiret ilminden bihaber olmak çaresidir bu.
Dünya nezdinde arka kapakta çok şuurlu bir dönemeç rol oynuyor.bu şuurla gerçek ve sağlam bilgiye ulaşmak yol süzgecinde düşünce yöntemleriyle ölümsüzlüğü yakalamaya yönelik hamle sarf etmektir.
Maddi ve de somut olarak kendisinin telefon alma yani bütün yönüyle gerçek ahiretin kabir dünyasının ve makberiyatin aleminde start edildiği andan itibaren bütün ruh görselliğini fark etmek birlikte olma bilinci ve pratiğiyle yol yordam haline gelir.
Kebaret kokusundan alınan uyku ve lezzet yaşayan bireyin toplumda dünya gezintisine vesile olur.bu dünyada her birikimi olan düşünce pozisyonunun merak edilesi bilinmeyen her türlü ahiret düşüncesinin kudret ve kesinlik kazanmasına vesile olur.bu gerekli olan koşulların olanak haline geldiği andan itibaren büyüleyici bir doğayı da beraberinde getireceği açıktır. Toplum şiyarında temel olarak delil ispatı bir ölümle çizilmiş olan bilmek ve kendisinin nerden nereye gideceğini düşünme gayesi ölümün ötesinde ölümle beraber olmaktan geçer.ölümle sevişmekten kendi geleceğini merak etmek ölümsüzlüğün tâ kendisidir.kendinin anlayış kategorisinde mutlak cevaz ve tatmin edecek sonuç vesilesi ölümle beraber olmaktan geçer.
Düşünülmeyen düşünülmesi imkansız olan dil ,düşünülen kesin yargıda öğütmekten geçer.ve bu tatbikat çeşitli deneyim ve tecrübeyle farklılığın imajını,desenini, dokusunu,ritmini,mevsimini değişik duygularla ortaya çıkarmaya vesile olur.
Herkes farklı bir bilinci doğaya katmayı görev bildiği andan itibaren başlar sorumluluk her ne kadar akl ile çeşitli yollar bulunsa da bazen düş gücünün ve de hayal mekanizmasının somut halini düşünmekte yarar sağlayabilir.
Hekcinsel;arzusunda, isteğinde ölüden başka taam bilmeyen bir dünyanın makberiyatinda ölüyle aşkla sevişme halidir.makberiyatı alemini kendi ekseni etrafında döndürme ve de birlikte olma duygusu haz alma isteğidir..
Bu duygu şiyarında sirayet edilen dünyanın muhabbet kurma ,sohbet etme duygusunu somut bir gözlük etrafında gerceklestirmesidir.
..
Gezgin imgeler (yunus tapanci)
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.