- 349 Okunma
- 0 Yorum
- 1 Beğeni
Eksiye doğru büyüyenler
artıya doğru küçülür
Efendim, zannedersem
bizimle kafa buluyorsunuz?
Kafanız güzel yine eysiniz
yok eğer kafa bulmuyorsanız tamam
ya buluyorsanız ne diyeyim
ya fetö’cü ya da şeysiniz
Efendim, şeyi tarif etmeyeyim ayıp olur. Ben başka bir şeylerden mevzu bahis edeyim!
Elektrik çok mu pahalı?
Doğal gaz faturalarını yüksek mi buluyorsunuz?
Trene zam mı gelmiş?
Toplu taşıma araçlarında fiyat artışı mı olmuş?
Yani bütün bunlar olmuş olmuşsa ne olmuş?
Sabredin “bekleyin ya” ileriki dönemlerde partili başkanımız bu işleri düzeltecek. Hem acele etmeyin, ne demişler acele eden ecele gider. Hem de Silivri çok soğuk aklınızı başınıza alın.
Hayatın güneşsiz yanında Türkiye’de Türk vatandaşı tanzim satışlarında soğan kuyruğunda öyle mi?
Suriyeliler de Ptt’den maaş kuyruğunda ve bizim şüheda çocuklarımız Suriye’de Şehid olurken Suriyelilerin o. çocukları pişkin pişkin nargilenin suyunu boşaltıyorlar…
Boşaltıyorlarsa ne olmuş boşalttırmak insanlık ve insaniyetlik görevimiz hem böyle işleri kafaya takmayın biz çok zengin bir ülkeyiz çadır kurup çorba mı dağıtacaktık. Mecburen maaş vereceğiz dahası vatandaşlık vereceğiz hatta başka bir şey de vereceğiz.
Kısacası canlarına can katacağız…
Ne de olsa Arap Müslümanlar onlar. Sanki Doğu Türkistanlılar gibi Türk Müslüman mı? Suriyeliler ve Doğu Türkistanlılar ile alakalı sizler partili başkanımız ve yaverinden daha mı iyi biliyorsunuz?…
Yahudi üstün cesaret ödülü, özel olarak birine veriliyor
biri de Çin liderine devlet nişanı veriyor
bunlar büyük işler, sizin aklınız almaz
siz güvenin, itimat edin hatta yetmez kıl olun kul olun…
Birisinin özverili, diğerinin gayretli çalışmalarla birçok başarıya imza attığını gördük. Bu ikili olmasa ne olurdu memleketin hali aman Allah korusun!
Ne kadar sağır, dilsiz ve tepkisiz olsanız-olsak az gelir…
Kimse kimsenin işine karışmamalı, burnunu sokmamalı ki, herkes yerini, yurdunu bilmeli çünkü Silivri çok soğuk.
Kısa kesiyorum, şüphe istisna, güven esas olmalıdır.
Her geçen gün ülkemizde hayat işkenceye mi dönüşüyor?
Evet, diyorsunuz. İyi de niye?
Ya, niye evet diyorsunuz? Hiç mi utanmanız sıkılmanız yok sizin. Ben anladım ki, alkole sigaraya zam yaptılar artık kafa bulamıyorsunuz haliyle bizimle böyle kafa buluyorsunuz her birinizi esefle kınıyorum.
Aylardır, yıllardır ilk defa mı karşınıza çıkıyor? Daha kaç ay, kaç yıl bunlarla tanışacağınızı hiç düşündünüz mü?
Bırakalım dedikoduları. Yıllardır nasıl kuzu kuzu ödemişsek, soyulmuşsak, yine kuzu kuzu ödemeye ve soyulmaya devam edeceğiz.
Başınıza çorap örüyorsunuz, başınıza iş alıyorsunuz tekrar hatırlatıyorum Silivri çok soğuk.
Bakın buralarda soğuk, ayaz kar topluyor lütfen kendinize gelin.
Bunların konuşulması bile ayıp.
Neden?
Çünkü, vatanın ve milletin daha temel meseleleri var da ondan...
Misal, Hadise’nin hadisesini biliyor musunuz?
Güm teke tek bak baka bak burası çok önemli, altını çiziyorum biliyor musunuz?
İlginç bir millet olduk çıktık vesselam. Hâlâ alışamamış olmamızı tuhaflıkla karşılıyorum.
Yeni bir genel seçime kadar bu böyle sürecek.
Ya sonra?
Ya sonrası mı var, bunlar geçmişimizi halletti şimdi “gelecek diye bir parti kurdular” o partililerde geleceğimizi halledecek ne güzel işte.
Eniştenizi hiç duymadınız mı diyor ya "burası çok önemli"
Yine soyulmaya devam edeceğiz
iktidardaki tabelanın hiçbir önemi yok
bunlar çok iyi çok güzel yapıyorlar
bunlardan öncekilerin böyle güzel bir dönemi yok.
Çünkü biz bunu istiyoruz
ve hak ediyoruz
bu sebepten dolayı koyu karayı bile
bile bile ak ediyoruz.
Daha ne istiyorsunuz?
Malum zihniyet; elektriğe, doğalgaza yeterince zam yapmadık" dedi.
Daha ne istiyorsunuz?
II
Sorun, malum zihniyette değil
sorun deli gibi alkışlamaya devam edenlerde
Kafalarına atılan 200 gr çay için havaya zıplayanlara diyecek bir şey yok.
Allah Teâlâ! kimseyi, evinin kirasını ödeyemiyorken
sarayda oturanları savunacak kadar akılsız
çocuğuna süt alacak parası yokken
her ay elektriğe, doğalgaza, çaya çorbaya
zam yapanları alkışlayacak kadar da şuursuz yapmasın..
III
Milli Mesele mi dediniz? Hz. Ömer adaleti mi?
Bu günümüzde üniversiteli bu kız çocuğu, yemek kartında 1 lirası olduğu için ve karnını doyuramadığı için bunalıma giriyor ve intihar ediyor.
Bu milletin parasını utanmadan, arlanmadan çalan şerefsizler, üniversitede okuyan öğrencilerin yemeklerine göz diktiler.
50 Milyar dolarları Suriyelilere saçanları, Kanal İstanbul için 75 veya 100 milyarlardan bahsedenleri, istihdam adı altında iş adamlarının vergilerini affedip üstüne bir de teşvik primleri verenleri, batan şirketleri kurtaranları, hırsızları, rüşvetçileri ve yandaşlarını besleyenleri yani bu acımasız ve insanlık dışı sistemi daha ne kadar onaylayacak, destekleyecek ve sessiz kalacaksınız?
Milli Eğitim Bakanı’nın okullardan haberi yok
çalışma bakanının sahte emekli olanlardan
Savunma bakanının adalardan haberi yok
maliye bakanının ekonomiden
Şu gerçek ki, Ortadoğu’da bizden habersiz yaprak kımıldamaz diyerek kişneyenlerle, Yunanistan 16 adayı silahlandırırken uyuyanlar aynı kişiler.
Allah, din, kitap, peygamber, millet, vatan, devlet laflarını esirgemeyenlerin, insanlıktan nasibini almamışların milleti de, devleti de, vatanı da nasıl bir felaketin eşiğine getirdiklerini hiç mi görmeyeceksiniz?
Vatan, insanlar içindir. Devlet, insanlar içindir. İnsanın olmadığı yerde, hiçbir şeyin hiçbir değeri yoktur.
İnsana değer vermeyen değersizleri değer kabul etmek, bir insanın kendisine, çevresine ve milletine yaptığı en büyük ihanettir.
Lanet olsun tepeden tırnağa tüm duyarsızlara.
(azıcık da olsa ahlâk ve vicdan sahibi herkes bu meseleden dertlidir)
Emin olun, emin olanlar
beni çok iyi anlayacak.
IV
Tecrübe ve dirayet
Açık söylüyorum, Türkiye’de bir parti vesayeti oluşmuş durumda ve her şeyi biz hallederiz diyorlar…
Yiğit muhtaç olmuş kuru soğana ki, ekonomik sistem böyle. Öyle ki, bu kafalarla da düzelmesi mümkün değil.
Birisi demiş ki, evrensel dolandırıcılığın hüküm sürdüğü zamanlarda gerçeği söylemek devrimciliktir. Hakikatı söylemek, insan haysiyetinin ve fikir namusunun gereği olduğunu biliriz biz.
Hakikatten, hakikaten bir misal verecek olursam eğer şöyle derim ki, memlekette aç gezen her yetimin/öksüzün hakkı, bu din bezirgânı, etnik ırkçı piç kurularının kursağında duruyor.
O kursağa tırnaklarını geçirip, yetimin hakkını söke söke çıkaracak olan Türk milliyetçileri olacak.
Hakkı, hukuku, milli iradeyi tanımayanları Türk milliyetçileri tanımaz.
Milli ve manevi değerleri yücelten, yükselten yine Türk milliyetçileri olacaktır.
Türk milletinin mazisinde
teslim olma seçeneği asla olmamıştır
teslim olmayacağız ve başaracağız
mücadele bayrağıyız biz
Bu uğurda diyeceğim o ki
bizi suçlayanların gözü kör, kulağı sağır
dili çatal, yüreği taşlaşmış
vicdanı kararmış demektir.
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.