- 372 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
YENİDEN
Yeniden dikilirim kalkarım ayağa
Yeniden umutlar takarım saçlarıma
Yeniden gülerim şu yalancı dünyaya
Yeniden başlarım kaldığım yerden hayata...
Kimliklerimizde yazılı islamı biz hiç yaşamadık
Lakin yaşamadığımız islamı kötülemekte hepimiz profesör olduk. Dinin uzak durun dediği herşeyi yaptık, suç işleyen insanı suçlamadık, nefislerimizi akladık, dini karaladık. Suçu da okuyup, araştırmadığımız için, o zaman ki prosedür ne gerektiriyorsa, uyduk kalabalığa, din konusunda hep cahil kaldık. Faturayı kestik hep islama, acımadık suçsuz yere suçladık, lailklik kisvesi altında herşeyimizden dini ayırdık, evden ayırdık, siyasetten ayırdık, sokaktan, caddeden, ticaretten, üretimden, tüketimden, helalden, haramdan, alış verişten, yediğimiz, içtiğimiz, giydiğimiz her işimizden ayırdık, yaratılan en şerefli mahluk olan biz insan, herşeyin en iyisini ben bilirim diyerek, isyan edip Allah’a, bize öğütler, nasihatlar veren, Kuran’ı Kerimden ve Peygamber Efendimizin o güzel söz ve davranışlarından uzaklaşıp, ayırdık dini günlük hayatımızdan, hayatımızda oluşan boşluklarıda, sözüm ona modern batıyı, Hak dinden üstün görüp, batının din anlayışı ile doldurduk.
Evet doldurdukça acılarımız arttı, yaralarımız kanadı. Lakin Allah kullarından ümidini kesmedi. Ümmeti Muhammed’in o merhamet ve şefkat dolu yürekleri, tutmuşlar esir kelebeğin ellerinden. Bu esir kelebeğin geneleve nasıl düştüğünü değil, malum herkes biliyordur hayat hikayetlerini, acılarını, nefislerin işlediği cinayetleri...
Allah bir şekilde kuluna yardımcı oluyor, kuluda isteyince, tutup çıkarıyor, özgür bırakıyor esir kelebeği.
Bu kelebek öyle merhamet dolu ki, ilk projesi Evsizler için çorba yapıp dağıtmak ve iş bulmak olan "Hayata Sarıl Lokantası" nı kuruyor. Fakirlere hem iş, hem aş veriyor. Amel defterini bu güzellikler ile dolduruyor. Bununla da yetinmiyor "Hayatsız Kadın Ayşe" kitap oluyor. Anlatıyor tüm hayatını ve kaybettiği hayatını ve artık kazanmaya başlıyor. Ve bu kitabın en büyük amacı binlerce hayatsız kadının var olduğunu kanıtlamak! Ne kadar bilsekte, bilmemezlikten geldiğimiz hayatsız kadınları. Neyse ki Ümmeti Muhammedi yürekler var, çok çalışıyor, toplumu bilinçlendiriyor, gösteriyor, anlatıyor... Allah onlardan milyonlarca razı olsun, gerçek islam dini adına yaptıkları her türlü projelerinde, başarılar elde etsinler İnşa’Allah.
Özgür kelebek amel defterini güzelleştiriyor, Allah, O’na acılarını yapmış olduğu güzel amelleriyle bir bir unutturacak İnşa’Allah. Peki hayatına, tenine dokunanlar ve hala onun teninde yaşayanlar, sizlerde işlediğiniz bu günahlardan sorumlusunuz ve boş durmayın, sizde amel defterinizi güzelleştirin. Yüzlerce, binlerce alın, "Hayatsız Kadın Ayşe" kitabından, okutun çevrenize, bilinçlendirin, kızları, kadınları, çocukları, erkekleri, bizlerden sonra gelecek olan nesilleri. Düşmesin kimse bu yerlere. "Hayata Sarıl Lokantasına" destek olun maddi anlamda ve bırakmayın, günahların hesabını öbür dünyaya. Ve uçkurunuza sahip çıkın beyler. Duyar gibiyim sesleri, ben hiç geçmedim, kapının önünden geçtim, param olmadığı için olmadı, dokunmadım diyenleri, "ya paranız olsaydı" kalpteki niyet önemli, bu da günah beyler. "Allah kalplerinize bakar" Tövbelerinizi edin, arının, temizlenin, bedellerini ödeyin, her bir bakışın, her bir dokunuşun, her kapısının önünden geçisin. Nefsinizi Yüce Dinimizle terbiye edin. Helal olanla yürütün ilişkinizi. Ve kadınlar sizlerde bilin eşlerinizin değerini.Kıymet verin ve islamda bir kadın, nasıl davranıyorsa eşine öğrenin, islami kurallar dışına çıkmayın. Bekarlarımızıda hayırlısı ile evlendirelim ki, sünneti yaşayalım.
Dinimiz ne emrediyorsa ona uyalım, nefislerimizin kölesi değil, islamda cinsel hayat nasıl olması gerekiyorsa, ona uygun yaşayalım, yaşatalım. Dinimizi öğrenin ve öğretin, cahil kalıpta, uymayalım kalabalığa. Ve bu yerler işlevini yitirdikçe, toplumumuz bilinçlendikçe, dinimizin gerekleri hayata geçip, uygulanmaya başladıkça, kanayan yaralar bir bir kapanacak İnşa’Allah...
Bu yerleri toplum olarak, elele verip birlikte kapatacağız. Temele kadar inip sileceğiz tüm kötü anıları İnşa’Allah ve İslam güneşi aydınlatacak her yeri İnşa’Allah...
"İnsan, Allah`ın yarattığı en şerefli varlıktır. Mü`min olsun olmasın, meta` sayılıp kazânca konu yapılamaz" Gerçek islam bunu gerektirir ve tüm hayatımıza en kısa sürede geçmesi dileğiyle İnşa’Allah...
Lütfiye Çanacık
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.