- 804 Okunma
- 4 Yorum
- 2 Beğeni
Yolculuk
Trende;
--- Merhaba karşınız boşsa oturabilir miyim?
--- Buyrun tabi.
---Tersten oturamam başım döner gibi olur, size öyle oturmak rahatsızlık vermiyor mu?
---İlk başta garipsiyorsun, ama alışıyor insan zamanla.
---Nereye gidiyorsunuz?
---İşe, Buharkent’ te çalışıyorum.
---Her gün zor olmuyor mu?
--- Onu da alışıyorsun zamanla.
(suskunluk)
.......................
----Pek konuşkan değilsiniz galiba? (gülümseme)..... Bakın, bakın şu kuşları nasıl da ahenkle uçuyorlar. Tam arkanızda, tersinize geldi tabi...
----Kusura bakmayınız, sözünüze kestim galiba. Madem sordunuz anlatayım. Az konuşmayı daha çok severim. Böylece kendimi dinleyebiliyorum. Onu da düşünmeyiniz, biraz sonra trenin de hızıyla o kuşlar kısa sürede görüş alanızdan çıkacak ve benim görüş alanıma girecekler. Dikkat ettiniz mi gün doğumuna karşı oturduğumu... (Suskunluk) Siz o kuşların uçuşunu gördünüz, bense günün ilk kızıllığında o kuşların sevinçlerini şahit olacağım belki.
---Anlamadım.
---Anlatayım, herkes doğal olarak önüne görmek ve ona göre hayatına yön vermek ister. Olması gereken de bu zaten. Ama bunu yaparken de bir çoğu ön yargı ile sadece görüneni bakar. Hâlbuki ya geride bıraktıkları... (Suskunluk) Esas soru: "Onları dönüp bakan ne halde olduğunu önemseyen kaç kişi var?
---Siz kimsiniz?
(gülümsemeler)
---Mesut....