- 857 Okunma
- 5 Yorum
- 2 Beğeni
***
#################
#######
####
#################
#######
#####################
#######
#####################
#######
#####################
#######
#####################
#######
####
#################
#######
#####################
#######
#####################
#######
#####################
#######
####
YORUMLAR
Tam, yarı, çeyrek ve "yok" aileler vardır. Sistemin bir şekilde "yok" ettiği ailelere çözüm bulmak imkansız. lakin imkansız vakit alır diyorlar belki de imkansız olarak kalacak mı??
yazıyı okuduğumdan beri neslin devamı, insanın çocuklukta aldığı izlenim iyi ve kötü, intikam veya minnet duygularının nasıl inşaa edildiğinden ziyade, duygusal planda içimi ezen bir etkisi vardı. kaçıp kurtulmak, okudum ama unut gitsin biçiminde bir tepkiyle boğuştum..
kimi zaman merdiveni kullanmak kimi zaman da asansörü kullanır insan ancak vicdan içinde bulunduğu durum düşünsellikte bizi boğmaya devam edecek..
**
diğer yanda sistemin içinde bir döngü, acımasız dişliler ve gidişat..
hani derler ya nesildaşım, dostum, aklımızla oynuyorlar resmen..
acının sınırı yok..
baki selam ve huzur diliyorum.
Konsantre Karanlık Madde
Rab seni sevdiklerine, sevdiklerini de sana bağışlasın.
Güzel günlerin olsun.
Yinsani
enseyi kararttık nesildaşım.. nasıl bir girdap çağ bu.. nice görüntüler podyuma çıkmış gibi atıyor kendini uçurumdan.. evet evet, senin tanımlamalarına hayranlığın artıyor gittikçe.. taş kesilmek istiyorum nesildaşım, bildiğim taş.. veya elmas mı olmalıyız bilemiyorum artık.. hani elmaslar yanardağların bacalarında bulunurmuş ekseri, devamlı basınç ile elmas olurmuş ...
çok sevdiğim bir sözdür.. benim hakkımda ne istiyorsan sana iki katını bağışlasın o güç.
dişleri sık, kırma ha kırma.. daha nice köfteler yiyeceğiz diyeceğim amma.. olsun senin içinde nice nebatat toplarım sağdan soldan toplarım inan..
eksik olma daim kal..
daha güneş var niahyetinde..
bir tebessüm bırakıyorum ilaç niyetine tüm acılara:))
Çok uzun uzun entelektüel yazı yazmaya gerek yok
ATATÜRK gibi bir liderimizin olduğunu hatırlamak ve hatırlatmak yeterli ve de artar bile dünyaya
ATATÜRK'ÜN GÖSTERDİĞİ YOL TEK YOLDUR BİZİM İÇİN
TAKİ İLİM FEN TERSİNİ İSPATLAYANA DEK
NİCE SAYGILARIMLA DOST.
Konsantre Karanlık Madde
Ata'nın revizyonları çok fazla gelmiş olacak ki gelinen nokta ortada. Kolay değildir tabi, Avrupa'nın 200 yıllık rönesans ve reform hareketlerini 5-10 yıla sığdırmak. Ben dedeme bile 'Ata' derken düşünürüm. Zekası mı, askeri dehası mı, serinkanlılığı mı, duruşu mu? Neresinden tutsak, toplumun büyükçe bir kısmını aşıyor. Hem Adam çok büyük, hem de o büyükçe bir kısım çok küçük. 2-3 kuşak daha gerek sanırım herkesin algılaması için.
Saygılar benden.
Güzel günleriniz olsun.
Peh! Bu ney lan, diyesim geldi içimden birden az bir kıskançlıkla.
Hadi yaz bunun bir paragrafını bilgi birikimi ve derin sezgi olmadan.
Yazamazsınız...
Hadi bari oku....okuyamazsınız aynı özellikler olmadan.
Günmüş,haftaymış,yılmış...yazarın umurunda mı.
Yaşamın özü takip edilirken öyle fraktalize anlatmış ki, dış dünyadan iç dünyamıza sızarken bilgece,ustaca.
Ben neresindeyim diye kendimi sorgularken buldum iyi mi...
Yapma be birader,kızma be birader, yazma be birader...
Yok yok... sen hepsini yap.
Selamlar dost.
Konsantre Karanlık Madde
İçten saygı ve gerçek sevgimle selamlıyorum Abi.
Sabah soğuk duş etkisi yapan bir yazıydı...etkili, akıcı, merak uyandırıcı en çokta haklı bir isyan dolu. Ne denir ki denmez ya aslında hatta saatlerce konuşulur da, yine sonunda ne değişir demeye utanir oldum. Değişmesine izn verir mi o üç beş piç....
Kendi kıyametini kendi yazıp oturup bunu rakı mezesi olsun diye besleyen insan denilen yaratığa ne etki eder hele onu hiç bilemedim..
Birden fazla kereler okunulası bir yazı.
Eksik olmayın.
Tebrikler ve her ne kadar imkansız gözükse bile huzurlu günler dilerim.
Saygılar
Konsantre Karanlık Madde
Katkı için, güzel dilekler için, değer kattığınız için çok teşekkür ederim.
Yine de ben de bolca huzur diliyorum, saygılarımla.