- 349 Okunma
- 1 Yorum
- 0 Beğeni
Çeyiz Sandığı
Benim çeyiz sandığım ceviz ağacındandır.
Annem özellikle ceviz ağacından seçmişti daha sağlam olsun, ömürlük olsun diye.Çeyiz bohçalarımıda özenle yerleştirmişti sandığıma,nede olsa gurbete gelin gidiyordum.
Çeyiz sandığım kusursuz olmalıydı yoksa el alem ne derdi.
Ah anne keşke çeyiz sandığıma gösterdiğin özeni banada gösterseydin.
Sen İstanbul’larda akraba ziyeretlerini yaparken babam ve övey annem bir olup beni yüzünü bile görmediğim birine verirken keşke hayır deyip karşı dursaydın.
Yada en azında gezmeni yarıda kesip nişanıma gelseydin
Hani ondan da geçtim en azında geldiğinde babamdan hesap sorsaydın.
Ama yapmadın anne ne gezmeni yarıda kestin nede geldiğinde babamdan hesap sordun
Şimdi çeyiz sandığı ceviz olsun rengi kırmızı olsun en güzeli olsun diyerek neyi kanıtlamak istiyorsun.
Ne kadar mükemel bir anne olduğunumu kanıtlamak istiyorsun yoksa bana yapamadığın anneliğinin vicdan azabından kurtulmak mı
Sana kötü bir haberim var anne ne yazık ki o özenle aldığın çeyiz sandığın kilidi daha yoldayken dikkatsiz taşıma sonucu kırıldı tıpkı benim kırılan kalbim gibi...
YORUMLAR
Yine de kırılmayın annenize, nefret büyütmeyin yüreğinizde, kendinize en büyük zarar, dinimizde ana babanın evladı üzerinde çok hakkı var, cennet annelerin ayakları altında, dokuz ay bizi taşıdılar ve hiçbir şekilde hakları ödenemez, sevgidir ilacı, başka hiçbir şey değil...
Selam ve duayla....