- 317 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
ADAM GİBİ SEVMEYENLER
ADAM GİBİ SEVMEYENLER
Merhaba değerli dostlarım. Ben en yaygın olarak sosyal medyada Facabook’u kullanıyorum. Hemen hemen her gün bir ya da birkaç paylaşımda bulunurum. Özellikle en son yazdığım şiirleri ve öyküleri orada paylaşır, dostlarımın beğenisine sunarım.
Bugün, yani 19/01/2020 Pazar Günü ’Adam gibi sevmeyi bilmeyenler nedense hep en güzel sevenlere denk gelirler.Hayat işte!’ yazan bir paylaşım yaptım. Dostlarımdan ne kadar güzel yorumlar aldım tahmin bile edemezsiniz. Yapılan yorumları sizlerle paylaşmak istedim.
İlk yorum Yüksel Şenses Hanımefendiden geldi ’Aynen öyle’ dedi.
İkinci yorum değerli yazar-şair dostum Sayın İbrahim Özgün Bey’den geldi ’Denge.’ dedi kısa ve öz olarak..
Arife Şahin Öztürk Hanım espriyle karışık ’Yes’ dedi.
Değerli dostum Nihat Gök Reisim ’Haklısın Reisim’ diyerek bu düşünceye katıldığını belirtti.
Berfin Koç Hanımefendi ise ’Hayat işte’ dedi, hayatın kuralının bu olduğunu belirtti.
Yıldız Nuray Meydan Hanımefendi ise ’Sanırım hepimiz kendimizin en iyi olduğunu düşünüyoruz.’ diyerek farklı bir düşünceyle katıldı aramıza.
Aynur Esmer Hanımefendi ise ’Aynen katılıyorum keşke denk gelmeseler,’ diyerek değerli bir yorumda bulundu.
Könül Gönül Hanımefendi’nin söyleyeceği çok şey olmasına rağmen lafı fazla uzatmadı ’Evet’ dedi.
Semra Biçer Eryılmaz Hanımefendi ise ’ İyi sevenler iyi sevenlere denk gelse,’ diyerek güzel temennide bulundu.
Emine Yurdagül Hanımefendi ’Dogru’ dedi ve bu önemli düşünceyi onayladı.
Sadiye Bayram Hanımefendi de ’Sevmeyenlere sevgiyi öğretmek içindir ismail bey denge meselesi
Saygılar’ diyerek bunun sebebinin ne olduğunu belirtti.
Saniye Parça Kulaç Hanımefendi ’Günaydın İsmail bey.Sevmeyi öğretmekte bir eğitim gerektirir bence’ dedi ve bunun bir eğitim işi olduğunu belitti.
Hatice Dalboy Hanımefendi ise ’Birilerine bir şeyler öğretmek,, Sevgiyi öğretmek,, yada denge diye dengeyi öğretmek,, Hayır katılmıyorum insanoğlu yaradan tarafından sevgiyle harmanlanarak yaratılmıştır ve hep sevgi arayışındadır fakat şeytanda boş durmaz bulaşır insana kimi etkilenmez kimi etkilenir yani iki çeşit insan vardır,, İyiler ve kötüler,, Rabbim iyilerle karşılaştırsın diyerek,, denge değil, denk olmak önemlidir,, Saygılar’ sözleriyle değerli ve ayrıntılı bir yorum yaptı.
Hediye Turacı Hanımefendi ’Aynen katılıyorum.Mutlu Pazarlar’ dedi kısa ve net olarak düşüncesini belitti.
Meliha Yıldız Hanımefendi de ’Adam gibi sevmeyi bilmeyenler "adam gibi sevenler" maskesini kullanmayi biliyor. Denk gelmiyorlar ustalıkla denk getiriyorlar. O yuzden en güzel sevenler sevgiye inanmıyorlar aşka inanmıyorlar samimiyete dahi inanmıyorlar’ diyerek kıymetli önemli bir tespitte bulundu.
Miranur Sevgi Hanımefendi de’Malesef doğru sevmeyi bile hak etmiyen inasana denk gelirler’dedi ve yüzde yüz katıldığını belirtti.
Ayşe Yildiz Hanımefendi de dünyanın imtihan dünyası olduğunu ’Hayat bir imtihan teraziyi sabit tutmak bu sanırım ve sabır.’ diyerek ifade etti.
Daha çok yorum var. Ve hepsi birbirinden kıymetli ve anlamlı. Arkadaşlarımın hepsine çok teşekkür ediyorum.
İSMAİL MALATYA
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.