- 494 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
RUH İKİZİ
RUH İKİZİ
Bir anda çarpılır insan. Gözünde beyninde dolanır kalır izi. Artık onu bilir, kabul eder. Beğenilerin sınırı yok, bir o vardır gündemde. Her şeyi güzeldir. Tek itirazı yoktur, içinden gelir. İçinde kalır, beynindedir artık. Silinemez kopyasıdır. Ondan bir parçadır. Böyle bir şey işte, koşulsuz özlü sevmek. Tarifi yoktur. Tarihteki ve etrafımızdaki büyük aşkların mayasında bu vardır. Aşk olmasa olmazımızdır. İşimize eşimize olan aşk başkadır. Var Olan doğal olan normal yaşamın kuralı gereği insan faturasını kesen öz değer diplomasıdır. Bunun dışında aşk sınırı boldur. Tek aşkla yaşam olmaz. Çok tur insanı doyuran oluşturan zerreler. Bünyenin organizmaları kadar işlevi olan mucize varlıktır insan. Dereceleri değerleri vardır her kişinin. Bir birine tıpa tıp benzer Kaç kişi var olabilir. Çift yumurta ikizleri bile bir yerde ayrılır. Biyolojik sarmalları zum edilse fark anlaşılır. Öyle ise nasıl olur. Bir insanın diğerine kaynaklanma sı. Olay beyin deposunda dır. Zaman içinde çözülmesi mümkün olmayan güç ondadır. Ondan büyük yoktur. Bir yağ yumağı görünümündeki sihirli kutu imal edeni yaratanın eseridir. O bilir. Eserinin dozu pozu ondandır. Verir, gösterir, sunar öğretir alır. Tekrarı, bidayetten nihayete dir. Bu eserin cevheri insan. Duyar düşünür hisseder. Bulup kurar. Yazar, çizer var eder. Tin “ruh” der adını koyar. Olmazı var olanı İcat eder. Mucit odur ki; usta sı bu hususta, vermiştir yetenek. Ölçülerine en yakın olanı bir lahza da hisseder flaş patlar o anda. Özümler çözümler başlar. Görselde olur olay, daha ziyade anidir. Çarpılma der kendince. Beğeni oluşmuş, “ruh ikizini” bulmuştur. Bu ne demektir. Aslında neden olur. Karşılıklıdır telepatik işleyiş. İki taraflıdır. Taraflar bilir anında anlaşırlar. Bakışlar sözler, en az imalar bile anlatır onlara onları. Verilen bir beğeni zöz işaret imzalarıdır. Mesafeler yoktur artık. Hat ve cihaz kullanmazlar.
Uzak duyum “Telepati” denir adına. BÖYLE BİR ŞEY olabilir.
ARAŞTIRILMASI GEREKEN BİLİMLER VARDIR. HALİSİNASYON.
İLİZYON. RUHSALLIK, RUHİYAT İLMİ, RUFAYİLİK, RÜYALAR.
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.