- 505 Okunma
- 3 Yorum
- 1 Beğeni
Yoruldum abla
"Abla dedi o farklı biri senin bana akıl vermene gerek yok" dedi...Daha toydu aşkı yeni bulmuştu içindeki heyecanlar ona yanlış yaptıracaktı oda bunu zamanla anlayacaktı...
Bu hayatta öğrendiklerimden biride kendinden vere vere kendini yok ediyordu insan.
"Kızım birgün gelir abla haklıymışsın dersin bana,ben senin iyiliğin icin konuşuyorum sınırlarını koru iyi çıkar lûtuftur ama senin gittiğin kilometrelerce yola biri metrelerce zor geliyorsa orda bir dur derim" dedim...
"Yok abla iyi çocuk" dedi.."Tamam dedim çünkü kalbi ona inanmıştı o adamı koşulsuzca severken.
Aşkın acemisiydi çünkü
Ve evlendi o kız o çocukla...
Şaşırmıştım...
"Vay be" dedim. iyilikten anlıyanda varmış...Hani genelde ters olur bu işler ya adam koşar kadının peşinden neler feda eder uğruna,nice İnsanlar harcar oysa kadına baksan buda kadın mı dersin ya öyle işte.Bu sefer kadın sahiplenmisti adam olmiyacagi belli olanı ya yanılma payı her zamanda vardı.
Mutlu oldum yinede çünkü isterim ki herkes yerinde mutlu olsun...
Ama hikaye daha bitmemişti.
Bir zaman sonra aynı kıza denk gelmiştim.
" Biliyormusun abla sen haklı çıktın".."Ne konuda" dedim.Eşim konusunda hani sen kızım dikkatli ol her söze öyle kolay inanma demiştin ya biliyormusun abla utandım sana anlatmaya...
"Ailesi onu kovmustu bir başına ayakta durmaya çalışırken sahip çıktım onada annemleride dinlemedim evlencem ben yoksa kaçarım" dedim Borca girdik evlendik çoğu zaman çalışmadı bile iyi kazanıyordum o zamanlar önemsemedim bugün yarın iş bulur derken çalışmamaya başladı üstünede evde bir başkasıyla yakaladım evi terk ettim abla dava açtım" dedi.
"Çok dediler abla dinlemedim acı bir fatura beni bekliyor" dedi daha yirmi iki yaşındayım ama sanki ortayaşlardayım..Öyle yoruldum abla" dedi.
Sana demiştim demek birşeyleri değiştirmeyecekti çünkü herkes kendi kaderini secerdi..
Sadece dua ettim..
"Hayat devam ediyor kızım önüne bak bir dahada laflara değil icraatlara bak seninkine fazla tatlı yedirmişsin tatlıdan midesi bulanmış işte.Arada acıyı çalaydın kızım çok gecmis olsun" dedim...
O da ogrenecekti, büyüyecekti aşk acısıyla..Ve bir daha böyle koşulsuz sevmiyecekti...
Aşkın acısı onu büyütürken,önce kendini
sonrada bir peygamber tavsiyesi ölçülü sevmeyi öğrenecekti zamanla..
NEVİN AKTEKİN GÜLFIRAT
YORUMLAR
Güzel ve anlamlı kelimeler yazılmış yüreğinize sağlık Kaleminiz daim olsun.👍 Saygilarimla
Nevin Aktekin Gülfırat
Nevin Aktekin Gülfırat
Sevgi yemek tir
Tuzunu çok atarsan yenmez
Az atarsan yenmez
O yüzden kararınca atmalısın
Kendinden odun verdiğin hic birşey sevgi değildir
Çünkü seven sevdiğinin saçının tek teline kıyamaz
Harika Gercekliklerle bezenmiş bir yazı idi yüreğine sağlık şaire
Nevin Aktekin Gülfırat
sevgilerimle 🐞😍🌹💓
mutlu akşamlar diliyorum ☕
Severek okudum.Hayatın içinden çok güzel çıkartılmış sunulmuş bir yazı.sevgilerimle
Nevin Aktekin Gülfırat
iyi geceler ⭐