M C Y
Bilmiyorum. . . Nerede koptu bu film. Şimdi başa sarsam, amaan boş ver yeniden karşıma çıkacaksın yeniden kalbimi acıtacaksın. . . İşin en ilginci ne biliyormusun? İtiraf etmeliyim ki İlk sevdiğim sen değilsin ama ilk ve son seni seviyorum dediğim sensin. Sende karar kılmıştı yüreğim, tamam işte sevdiğin budur sev demişti gözlerim. Hani güneşli bir gündü aylardan mayıs ve boş derste okulun bahçesinde tek başıma çimenlerin üzerindeki bir bankta oturuyordum. Dikkatini çekmişti demek ki yalnızlığım.İyilik meleği gelmiştin oturmuştun yanıma.Neyin var demiştin. Biliyordun türküleri çok sevdiğimi. Haberin olmasada türküler kondurmuştum ap al dudaklarına yıllarca. Neyse neyin var demiştin ve ben Bir türküyle cevap vermiştim "gönlümde bir kız gezeler". Hoşuna gitmişti cevabım gülümsemiştin.Kimmiş o şanslı kız demiştin. SEN demiştim ve sessizliğe bürünmüştü tüm evren.
Amannn. Bak yine kızıyorum kendime. Yine açtım eskileri. Neyse işte senden sonra tabi ki sevdim ama diyorum ya kimseye senden başka seni seviyorum demedim diyemedim.Ben o hatayı bir kere yaptım bir daha o kör kuyuya düşmem dedim.
Neyse yazımı bitireyim. Bir yazımı daha kışa çevirdiğin için şükranlarımı sunuyorum 14 yıl sonra bile . . .
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.