- 343 Okunma
- 0 Yorum
- 1 Beğeni
Yolculuğumuz Nereye? Analiz
Bir dönem öncesi mevcut siyasal eksende imkansızlıklar gereği varlık gösteremeyen islami hassasiyetli kesim sözel yerine teknik ve sanat bilimleri tercih ederek hayatlarını idame edip insanlık için güzel projelere vesile olmuşlardır.
Şimdi imkanlar gereği kolaycılık ve imkanların çevresel sağlanmasından dolayı ciddi oranda teknik bilimleri terkedip sözel ile kısa yoldan mevki veya hayatı idam edebilme gayreti içerisindedir islami hassasiyetli kesim.
Dönemin övüneceğimiz teknik bilim büyüklerimiz oldular da fakat gelecek nesle teknoloji ve sanat sözel bilimle ancak övüngeçlik dili ile aktarılmaktan başka bir durum ortaya çıkarmaz.
Memleketin gelecek selameti için önemli ve büyük bir alan gün geçtikçe terkediliyor.
Sadece birbirimiz ile iletişim kurabilmek hatta sırra kadem bilgileri dahi paylaşıp haberdar olabilmek için kullandığımız iletişim aracı uygulama programı Whatssap’ın değeri yaklaşık 20 milyar dolar.
İmkanlar gereği sözel bilime çok meyledersek İstanbul’un fethini çok iyi anlatan hatipliğe erişiriz lakin İstanbul’a olası bir saldırıyı tekniği terkedersek bertaraf edemeyiz.
Bütünden parçaya geçmek doğru değildir.
İnsan; beden, iskelet, organlar ve zihin taşımaktadır ki dünyada demir ve çimentosuz ayakta durabilen esnek kıvrılıp doğrulma özelliği taşıyan yaratıcının mükemmel mühendislik varlığı olan canlılarız bunu düşünebilen aklımız bizi bütünleştiriyor.
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.