- 936 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Mührü Aşk
Aşkın tarifinden uzak durmalıyım,tarifsizdir diyemem bir kılıfa bindirip şuraya da indiremem. Ancak şunu söyleyebilirim aşk için, herkesin çektiği acı kadardır dolayısıyla kişilerce verilen tarifler aşkın ifadesi tanımı siz nederseniz kabulumdur çektiği acıdır aşkın tanımı değil, yoksa farklı farklı yorumlar gelebilir mi ?
Kimisi nefes der acı çekmek der bağımlılık der , derler de derler ortak bir sözlük anlamı bile yoktur ,galiba bizim türk dil kurumu çalışanlarımız da ayrı ayrı dertli bu meret kelimeden ...
Beni daima hayallerinde tutman beni daima düşünmen belki bir ses bir nefes duymak gönlüne bana dair sular serpecek soyutta olabilecek ne varsa işte aman taş atıp kolunmu yoruluyor özlüyorum de öyle de böyle de tatlı gelecek ne varsa sevgiliye söyle işte ,dilin kemiği mi var sanki
Sonra ne mi oluyor .....
Başta demiştim ya çektiği kadar tanımlar bu kelimeyi. Bana göre ise cesarettir söze gerek duymadan konuşmaktır. Illa anlaman için duymaya ihtiyaç buyurmamaktir. Sevgili de eriyip tükenmektir,kendi kuralların kendi değerlerinin bir önemi yoktur artık sevgilinin kuralları sevgilinin değerleri başlar sevgilinin buyuruna hayır yoktur,sadece gidersin korkmadan o çağırıyordur hani hergün heran düşündüğün çağırıyor hadi gitsene yoksa konuşacak birilerini bulamadın onun için mi yada başka şiir yazanlar yok mu sana benim gibi tatlı söze mi hasret kaldın da dibimdesin....
Bazı şeylerin tarifi yoktur soyut veya somut terimleri ile ayırt eder ve kavramlarız...senin ki hep soyut kaldı sanki günahı ayıbı gibi eğer konu din dersi ise zaten fersah fersah uzak durmalıyız. Konuşmak bakmak günahdır görmek günahdır gördün mü buda soyut kaldı işte halimiz günah herşeyi bir kenara bırak....
Samimî olmak gerekir ya kararının ardı sıra gidersin yada vazgeçip pişmanlıklarla yaşarsın
Yazılan her şiir yazılan çizilen herşey sonra canını acıtır harfinde bile kendine bulamazsın,sadece kini öfkeyi üzerine alınır üzülürsün oysa sana kızmayacak kadar bile içimden atmışımdır...
Sadece kullanılmak zaman geçiriliyormuş gibi hissetmek insanın içini acıtır
Bana göre aşk sonunu dusunmemektir sadece yaşamak o anı kendini unutmak karşı taraf olmaktır günahı sevabı düşünmemek korkmamak geçmiş gelecek düşünmemek sadece yaşamak
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.