- 678 Okunma
- 2 Yorum
- 3 Beğeni
LÜTFEN BİRAZ SAYGI
Değerli arkadaşlarım,2 yılı aşkın süredir aranızdayım.Çok zevkle okuyorum.Kendimce de şiir yazı yazıp paylaşıyorum.Burada olmamın nedeni birçok şiiri ve yazıyı okuyabilme ve yazabilme imkanı buluyor olmam.Değerli şair ve yazar arkadaşlarla tanışıp fikirlerinden Edebiyat sevgim nedeniyle yararlanmak.Tamamiyle amatörüm yazmakta.Ama okumayı hayatım boyunca terketmedim.Ne ameliyattan çıktığımda,ne tatilde ne gece yatmadan önce vs vs..
Facebook ve messenger bağımlılığım yok çok şükür diyeceğim.Orası ayrı bir dünya.Tanıdığım bildiğim insanları oralarda tanıyamıyorum.Saçsız ise kafalarda sırma saçlar,kaşsız suratlarda parmak kaşlar, filitrelenmiş kaymak tenler,kırışıksız suratlar.....Sahte... sahte...bütün haller.
Okumayı bilmeyen birisinin Dumlupınar Üniversitesi mezunu olduğunu öğrenmek de artık şaşırtmıyor beni.Bizi milletçe yalancı mı yaptı bunlar.Yoksa içimizdeki yalancı çıkıverdi mi?
Bir de etrafa çemkirme alışkanlığı geldi.İstediğin hakareti yap sonra da engelle gitsin.O sözleri engellenen haketti canım.Gerizekalı nasıl çalışmıyor kafası.Bana itiraz eder mi.Defolup gider sayfamdan muhabbeti....
Düzgün kimse yok mu demeyin sakın.Elbetteki var.Ansiklopedi tadında bilgi görsel dolu çok elit paylaşımları olan birçok arkadaşım var.Ama onların da sayfalarında görüyorum ki beğeniler az ve yorum yapmaya kimsenin cesareti bilgisi yok.
Haaa dert dökeyim derken asıl konuyu unuttum.Son haftada garip şeyler oldu burada.Benim şiirlerimin konusundan nasıl bir istek ve arayış içinde olduğum sonucu çıkartmış ki, birileri öyle şeyler döktürmüş,öyle iltifatlar etmiş ki hemen kapılmamak mümkün değilmiş gibi....Aradığım her duyguyu bana yaşatabilecek biri...Yaşasın ne mutlu bana ....Ama işin ilginci, kimmiş bu densiz diye baktığımda sayfa boş ne şiir var ne yazı.Aynısı ertesi gün tekrar etti ve bu da başka bir boş hesap.
Kimin derdi nedir bilmem ama burada olacağını hiç hayal edemediğim şeylerdi yaşadıklarım. Sonunda ikisi de engellendi.Umarım yenileri çıkmaz.Şiirler hissedilerek yazılır.Yaşanması şart değil.Bu sanat bu kadar ucuzlatılamaz.Yeter.LÜTFEN BİRAZ SAYGI
YORUMLAR
Ağzı olan konuşuyor derler bizde..Herkesin yaptığı kendini baglar en doğrusu engelleyip enerjinin düşmesine engel oldurmamak.
saygılarımla 🙏
BEYAZ CADI
Üç çeşit şair ve yazar var burada benim görüşüme göre. Birinci sınıfa girenler, gerçekten kabiliyetli ve okuduğunuz zaman bir şeyler aldığınız şair ve yazarlar. İkinci sınıfa girenler gelişmeye açık ancak bu iş yeni başlamış yetenekli arkadaşlar, şımarmadıkdan sonra bunlarda belli bir zaman sonra usta şair ve yazarların arasına girerler, bir de üçüncü sınıf şair ve yazarlar var ki bunların zaten edebiyat ile uzaktan yakından ilgisi yok, sadece muhabbete ve kız/erkek arkadaş bulmaya ve millete sarkmaya gelmişler, foyaları da kısa bir zaman sonra ortaya çıkıyor. Bu sanal dostluklar tabi ki gerçek arkadaşlık dostluk gibi değil. Dikkat etmek lazım, dolandırıcılık da had safhada... Kutlarım güzel yazınızı...