- 502 Okunma
- 2 Yorum
- 2 Beğeni
***
#################
#######
####
#################
#######
#####################
#######
#####################
#######
#####################
#######
#####################
#######
####
#################
#######
#####################
#######
#####################
#######
#####################
#######
####
YORUMLAR
sanırım yorum kpasitesini doldurdu beynim..
2 ve 3 +1 lere mahkum bir yaşam tarzında neden en üst katıtercih ettim.. dedim bari üsttü açık olsun üşüteyim.. lakin çatıya da ıvır zıvır koydurduk mecburen internetle alakalı, yine de diğer tarafta benim üstüm yine de açık sayılır..
o aletin aadı aklıma gelmedi kablosuz internet veren cihaz,
yazıyı okurken rüya bölümüne denk geldim, farklı yerlerde ouyumak, simetrisini geometrisini ve ölçümlerini yaptım prizlerle, internetle, ve elektiriğe bağlı cihazlarla hapiste gibiyim, mesafeler üç aşağı beş yukar aynı...
istisnai farklar da bile yine de fark yaratıyor.. mecbur çünkü..o yüzden yatak odası kullananlar için odada cep telefonu bulunmasın, odanın elektiriği şartelden kapatılsın.. verimli bir uyku yeni bir hayat için olmazsa olmasımız..
dalgalar nesildaşım,
neyzen'in dalgası... durgun bir göle çakıl taşlarını atıyoruz, çakıl dibe yolculuk ederken, biz dalgamızı geçiyoruz.. sefamız olsun..
ancak bizim kuşak diyorum, çocuklaşarak bitirmeyecek hayatını, toplu intiharlar gittikçe artacak kaçış yok bundan.. çağ dönüşümünde ya bedensel savaşlar ya da zihinsel algılar adımlarını çoktan attı..
bu devre denk geldik işte.. elimizden ne gelir..
son paragrafındaki maddeler 7 küre.. yorum kapasitesi dolmuş beynime ekstra yük getirmeden..
esenlikler diliyorum..:)
iyi geceler..
Konsantre Karanlık Madde
Bizim nesil ne emekli olabilecek ne de öyle termal tripleri. Ben asıl bizden sonrakilerin yaşlılığını merak ediyorum.
Son paragraf terim içerir nesildaşım. Görmezden gelebilirsin.
Katkıların için çok teşekkür ederim.
Ben de bir iyi akşamlar dileyeyim madem.
"-Konsantre karanlığın içinde ne var?
-Işık!"
...
Güzel bir yere gidiyor.. daha da güzel bir yere gidecek. Gönlüne bereket.