Yanan Deve, Ölen İnsanlık!
Yanan Deve, Ölen İnsanlık!
Güney Avusturalya da Develeri ve Atları katleden caniler ! İyi bilmelisiniz ki bütün mevcudat ve nebatatın sahibi o yüce Allah her, canlının rızkını ayrı ayrı verdiği gibi siz in rızkınızı da veren ancak o Yüce Allah dır.
Alla’hu alem sizin rızıklarınız o mübarek Deve ve Atların masumiyeti hürmetine tayin ediliyor. Rızık yüzünden o mübarek hayvanları katlederseniz ki ediyorsunuz , sizi büyük bir kıtlıkla terbiye ve imtihan etme olasılığına da hazırlıklı olmalısınız.
Dünya hayvanları ve doğal hayatı koruma derneği ve Türkiye temsilcileri nerdesiniz ? Sizler Kurban bayramlarında islamın beş şartından birisi olan kurban kesimine hayvanlar katlediliyor diye cazgırlık yaparak dünyayı ayağa kaldırıyorsunuz , şimdi dünyanın gözü önünde binlerce mısmıl deve ve at katlediliyor sesiniz hiç çıkmıyor nerdesiniz ?
Çünkü o cazgırlığı yapanda o masum develeri yakanda aynı zihniyetin iki ayaklı MUNDAR develeri. Tabiî ki sesiniz çıkmaz ! Çünkü asıl amacınız hayvan ve doğa korumak değil asıl niyetinizi tüm dünya mazlumlarını ortadan kaldırmak ve dünya bunu iyi biliyor.
Niyetinizde samimi iseniz katledeceğiniz develeri öldürmek yerine aç perişan olan Afrika ülkelerine gönderin hiç değilse yaşam mücadelesinde insanlık adına bir katkı sağlamış olursunuz.
Katledilen develer ve atlar yani o mübarek hayvanlar bir yana sizler orta doğuda insanlığı yok ettiniz . Sizler dünyanın en zalim süfli, insanlığın yüz karasısınız.
Tarihe not düşüyorum o öldürdüğünüz Atlar ve Develerin sırtındaki her bir tüy nispetinde ayrı ayrı cezalandırılarak esfelisafilinde yerinizi alacaksınız vesselam.
Nuh Comba
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.