- 408 Okunma
- 5 Yorum
- 0 Beğeni
Kur'ansız ev kalmasın...
Kuran, Sünnete ters ise, yolunda gider mi işler. Aşkla, şevkle yürekler koyulmuşsa ortaya, sayılar gittikçe artacak,yavaş yavaş düzelecek, iyileşecek, engellerde vasat hale gelip küçülecek. Sevginin açamadığı bir kapı var mı? Her mevsimin tohumu, çiçeği, meyvesi ayrı. Yıllar yılı zarar vermiş devlete, millete, aileye sinsice o derininde pis kokan projeler, karanlık planlar, kapansın o cehalet yayan, kara kapılar İnşa’Allah. Cehalet eğitimle aşılır elbet. Kuran’a sünnete neden karşı geldiğini sorgulayamayan cahil zihniyetede, Allah güç kuvvet nefes verdiği sürece, Kuran ahlakı ile eğitim verilmeye devam edilsin sevgiyle. Camilere gelemiyorsa gençler, yaşlılar, teşvik edici projeler ile gidilsin. Evler Kur’ana ve Sünnete açılsın. Ziyaret edilsin, sorular sorulsun, gerçek dini öğrenmek yaşamak, yaşatmak, nesilden nesile aktarmak için işin ehli kişiler, uzmanlar konuk olsun evlere, misafirhanelere, kahvelere, millet kütüphanelerine. Kaynaşalım önyargısızca. Nerede kaybettiysek dinimizi ve zamanımızı, yeniden bulup kazanalım İnşa’Allah.
Kuran ve Sünnete çok güzel çalışmalar, yatırımlar yapılıyor ve çok mutlu ediyor benim gibi düşünenleri. Sahada çalışmalar hızlansın, dini eğitimler, konferanslar yayılsın. Çalıştığımız şirketlerde verilen seminerlerde dini eğitimlerde artık yerini alsın. Televizyonda gerçek dinimizi anlatan kaliteli programlar, dini sohbetler başlasın. Nasıl Kuran’ı söküp almışlarsa evlerden, bizlerden, her yüreğe damla damlasın. Birey olarak herkes kendisini sorgulasın ve bu ona hatırlatılsın. Herkes elinden geldiğince okudukça, uygulamam gerekiyor, ben Allah’ın kuluyum diye hayatına geçirsin ve sünnete uygun yaşasın, Zorluklar Kuran’la ve sünnet ile aşılsın.
Bıraksınlar artık kendilerine zulmetmeyi
Sarılsınlar Allah’ın ipine
Bak kalıyor mu nefse boşu boşuna eziyet
Yeniden doğuyor Kur’an ve Sünnetle insan
Son olarak, Allah’ın dininin yaşaması için, Kur’ana ve sünnete emek veren herkesten Allah binlerce milyonlarca razı olsun İnşa’Allah...
Hayırlı akşamlar...
YORUMLAR
ihtimal önümüzdeki yıllarda evdeki dini kitapları ( kuran arapça, türkçe mealleri ve tefsirleri, ilmihaller, nakşi, nurcu, süleymancı vb ekolüne ait kitapları) , mevlanadan mesneviyi vb üzerine para verip evimden uzaklaştırmalıyım. şimdilik hala kuran okuyan oluyor ancak umarım yakınlarım da dinlerin tarihi bir aldatma, ortadoğu din ihraçı olduğunu anlarlar da evde ne kadar seccade, tekke, cübbe, örtü, türban, tespih, dini tablo vb varsa uzaklaştırırız.
ülkenin bereketi kaçtı dinler yüzünden..
esen kalınız efendim..
Lütfiye_Çanacık
Türkçesinide okumanızı tavsiye ediyorum naçizane. Adım adım ulaşırsınız hedefe niyet, emek, gayretle İnşa'Allah.
Selam ve duayla
Çok şekilci, bol çelişkili, irtibatı iradesiz, cacık gibi bişey.
Hele bir kanal İstanbul projesi yapılsında Arap din kardeşimiz Katar emiri ve ailesi ihya edilsin. Sonra Millet bahçesi, Millet kütüphanesi, Miilet kıraathanesi açarız, kapısını da zinhar T.C. yazmayız, işte o zaman memleket dine boyanır üzülme.
Lütfiye_Çanacık
Kaynak:Diyanet TV
Selam ve duayla...
Allah ın selam ve rahmeti inananların sadece kula kul olmayan Allah a iman edenlerin ve sizinde üzerinize olsun,
Kuranı Kerim ne güzel rehber Hak yolda Allah rızasını helal ve haramları dünya ahret herşeyi ilmi Kuranı Kerimde görmek mümkün..
Ezelde haber verilen çoğu şeyler Kuranı Kerimde zaman zaman işte biz bulduk diye lanse ediliyor.
Gerçek kaynak Kuranı Kerimin ismini anmıyor inanmıyanlar..
Allah rızasını gözeten hak yoldan ayrılmayanlar yasaklananlardan uzak duranlar.
.Hata yapmazlar fakat emanet verilen dünyalıklara meyil edenler helal haram demeden yığmak isterler anidende o hileyle kazandıklarını kaybederler..
Allah hak yoldan hiç ayırmasın..Allah ve hak yolunu Kuranı Kerim ve Peygamberimizin sünnetlerini gözardı etmemelidirler..
Efendimiz vefat ettiğinde Hz Ayşe annemize sorulur efendimiz nasıl yaşardı Kuranı Kerim okuyormusunuz O asla rehberimiz Kuran ı kerimden ayrılmamıştır demiştir..Allah şefaatlerine nail eylesin..Kuran ı Kerim okumak dinlemek ruha haklbe huzur veriyor..Öğreten doğru yola ileten yolumuzu aydınlatan ışık...Elhamdülillah Kuran ı Kerimi okuyup anlayan anlatan bir ailede büyüdüm ..Kendimde okuyordinliyorum..Allah hak yolda yazan anlatan kardeşlerden razı olsun..Selam ve dua ile.
Lütfiye_Çanacık
Allah razı olsun...
Selam ve duayla...