- 518 Okunma
- 2 Yorum
- 2 Beğeni
İzmir Buca'da Önce Kur'an diyen anne...
Engelli 2 kardeş ve yıllarca onlara bakmakla kalmayıp, Önce Kur’an diyerek, engelli evlatlarını sırtında taşıyarak, Kur’an kursuna götüren, fedakar ve cefakar, büyütüp bu yaşa getirdiği evlatlarının arkasında dimdik gururla ayakta duran bir anne.
Kur’an öğrendikçe, okudukça şuurlanan ve Kur’anla amel ederek vefalarını gösteren iki kardeş Hikmet ile Muhittin Altınsoy kardeşler. Bununla da yetinmeyip öğrendikleri Kur’anı ve ilimi mahallenin çocuklarına öğreterek devam edip giden hayırlı bir ömür...
Ayakları olmasa da bir davaya nasıl bağlı kalıp, bu dava için nasıl koşmak gerektiğini tüm ümmete gösteren engelli kardeşlerimizden Allah razı olsun.
Bizlere de tıpkı onlarda ki gibi,
Kur’an kokan evler
Kur’an kokan eşler
Kur’an kokan evlatlar
Kur’an kokan yürekler ile vatanı, bayrağı, ezanı, aşk ve şevk ile korumayı Allah nasip etsin inşa’Allah. Amin.
Kaynak: Alemlere Rahmet Hz Muhammed-Facebook sayfası
Lütfiye Çanacık
YORUMLAR
Kuran demişken, İblis konusuna kafam takıldı.
''Ve o zaman meleklere: "Âdem'e secde edin!" dedik, hemen secde ettiler. Yalnız İblis dayattı, kibrine yediremedi, inkârcılardan oldu.''
''(Yine unutma ki) Bir vakit meleklere: "Âdem'e secde edin" demiştik. İblis'ten başka hepsi secde ettiler. O ise: "Ben bir çamurdan yarattığın kimseye mi secde ederim?" demişti.''
İblis ateşten yaratılıyor, dimi?
''Allah Teâlâ'ya ibadet ve taatle meşgul olan ruhanî, nuranî, lâtif varlıklardır. Allah'ın kendilerine verdiği her emri derhal ve aynen yerine getirirler ve asla itaatsizlik etmezler.''
Burada da meleklerin nurdan yani esir ilkesinden yaratıldığı yazıyor. Tahrim 66/6. ayette. Ne güzel bir rakam dimi bu arada 6?
Yetkili bir ablaya benzettim de benimde kafam karıştı. Şimdi bu bizim İblis, esir ilkesinden yaratılan düşmüş melek mi, yoksa ateş ilkesinden yaratılmış başka türden bir varlık mı?
Kafam karıştı da?
Konsantre Karanlık Madde tarafından 1/8/2020 2:55:18 PM zamanında düzenlenmiştir.
Lütfiye_Çanacık
Dr Ali Kemal Belviranlı'nın İslam Prensipleri ile başlayabilirsiniz okumaya...
Selam ve duayla...
Lütfiye_Çanacık
Selam ve duayla...