- 631 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
TEDİRGİN BEKLEYİŞ
Belki çok beklemişiz birbirimizi, belki acıların süzgecinde geçirip öyle damlatmişiz sevda damarlarını.
Birbirimizin üzerine bundandır tedirginliğimiz. Ama bilirsin aşk sevmez tedirginliği, ya tam açacaksın yüreğini ya hiç yeltenmiyeceksin.
Bambaşka diyarların sakini başka başka yolların yolcusuyken nedir bizi karşılaştıran.
Bir anda hayatımızı değiştiren şey aşk elbete, aşkı bulmak zordur öyleyse kıymetini bileceksin. Aşkı bir kez buldun mu yapışacaksın yakasına. Ellerini bir an bile bırakmayacaksın.
Bir çiçek gibi sulayacaksın, büyüteceksin öyle uzaktan bakmayla yaşanmaz aşk.
Ruhunu adayacaksın düşündüğünde bedenin titreyecek ellerin terleyecek, yutkunamiyacaksın, özlem tutuşturacak alev alev yanacaksın ayrılık fikri deli edecek seni.
Yokluğu aklına geldiğinde bir hançer yüreğine saplanacak, ağrısından kıvranıp kalacaksın, yerinde kalkamaz hale geleceksin
Düşünemeyecek konuşamayacaksın, hata ağlamayacaksın, seni seviyorum dediğinde yüreğinle yetmez gözlerinle de söyleyeceksin. Hiç bir şeyin önemi olmayacak, sana dokunduğunda
kanın hızlı hızlı akacak, yüreğin deli gibi çarpacak, nefes nefese kalacaksın.
Bir tek gün bile bırakmayacaksın elini yanında olmasa da, aklında olacak.
Baktığın her yerde onu göreceksin sıradan olmayacaksın, aşk kaçağı değil aşk mahkumu olmalısın.
Şimdi bırakalım tedirginliği bir kenara kenetlensin ellerimiz .
Hüseyin Taşdemir
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.