- 432 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Mutlak Adalet, Mutlak Huzur...!
Yerşüzü canlının yaşam alanıdır ve canlıların en çok iradelisi insanlardır. İnsanlar coğrafyanın tamamına dağınık ve kendilerine yeterli kaynakları olduğu halde mutlak bir kavgayı ilk insan zürriyetinden günümüze kadar getirmişlerdir.
Allah kitabı Kerim’de Peygamber efendilerimizin kıssasını ve çektikleri sıkıntıları, onlarla birlikte hareket eden müminlerin başına gelenleri bizlere anlatıyor ve "sizden öncekilerin başına gelenler sizin başınıza da gelmedikçe cennete girdirilivereceğinizi mi sanıyorsunuz" (Bakara Suresi 214.) diye bizi uyarıyor. Peygamberler gönderildiklerinde nasıl her şey güllük gülistanlık olmadı ise, hiçbir zaman da öyle olmayacak. Her şeyin bir bedeli olacak.
Bu sebepleki her yaratılmış nefis mutlak ona verilen iradenin imtahanında olacaktır ve yaratılmış insana Rabbi emri gereğide olsa secde etmeyen canlının son gününe kadar mühlet alan ve insanlık arasında "fitne-fesat ve iftira adeta mühendistliği yapan Şeytan (İblis) asla unutulmamalıdır.
Evrenin canlıyla var gününden son canlı nefesine kadar ki canlının var oluşuna kadar Mutlak Adalet ve Mutlak Hakimiyet olmayacaktır. Rabbim rızasını arayan ihlaslı kullarından eylesin.
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.