- 413 Okunma
- 0 Yorum
- 1 Beğeni
EMPERYALİZMİN SON OYUNU
EMPERYALİZMİN SON OYUNU
Kirli İlişkiler:
ORTALIK tozduman. her şey olabilir. Güçler çatışıyor. Tam Ergenekon içeri tıkıldı derken yeni bir Ergenekon ortaya çıkıyor ve icrai faaliyetlere başlıyor. Bir kolu yargıda olan, bir kolu emniyete uzanmış bu büyük Ergenekon kendini gösteriyor.
BU Ergenekon öbürüne rahmet okutturuyor, onun yerini aldığı gibi onunla da işbirliğine gidiyor. Ayrıca onun kalıntılarıyla da işbirliğine gidiyor. Kalıntıları demek yanlış ve o büyük aysbergi küçük bir buz parçasına benzetmek olur. Tutuklu Ergenekon’un aysbergin küçük bir parçası olduğunu asıl büyük kısmın deniz altında olduğunu unutmamak gerekir. Bu yapıyı küçümsemek düşmanı tanımamaktır.
BU yapının bu koca filin, bu dev yaratığın bir çok ayağı var ve bu ayağın dev bir gövdeye sahip olduğunu, başının ise hiçbir zaman görünmediğini, derin sularda gömülü olarak yüzdüğünü bilmem lazımdır.
BU ayaklar medya, iş dünyası, ordu, emniyet, sivil bürokrasi, sivil siyaset ve illegal örgütler, gizli servisler, uluslararası sermayedir. Daha aklımıza gelmeyen, bizim bilmediğimiz kirli karanlık odaklar olabilir.
ÖNCE Türkiye, sonra Ortadoğu bu kirli odakların, ulusal ve uluslararası Ergenekon’un, kısacası dünya derin devletinin faaliyet alanıdır. Gladyo’nun, CIA, MOSSAD, İran, Suriye, Alman, Fransız ve İngiliz gizli servislerinin cirit attığı alan bu ülke. Kısaca dünya üzerinde planları olan bütün muharrik güçler problemli bölge olan Türkiye’de.
Bu bölge dünyanın mihrak noktasıdır ve bölgeyi kontrol eden dünyayı kontrol eder. Bunu bilen karanlık odaklar bütün güçlerini -iç ve dış düşmanla birleşerek- bu alana teksif etmişlerdir.
BU alan Osmanlının 6 asır dünyayı adaletle yönettiği İstanbul merkezli Anadolu’dur. Burası dünyanın ikinci yarısına merkez olmuş Konstantinopolisli Bizans yani Doğu Roma’dır. Batı Roma bugün İtalya’dan ABD ye kaymış, bu günkü Büyük Roma imparatorluğu bu yeni doğu Roma’yı elinde tutarak Çin’e uzanan Uzakdoğu’yu elinde tutmak, Ortadoğu’yu elinden kaçırmamak, böylece dünyanın zengin doğal kaynaklarını sömürmek emelindedir. Burada aslan payını almak yine Yahudi ırk temelli büyük uluslararası sermayeye düşüyor. İşte kirli savaş bu yüzdendir. İşte bu karanlık odakların dayanışması bu zenginliklerden pay alma savaşıdır.
Ahmet Kemal
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.