- 434 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Hentbolcü Ümit Burhan ile....
Tokat Gençlik ve Spor Hentbol Takımı oyuncusu ve Erzurum Atatürk Üniversitesi Beden Eğitimi ve Spor Fakültesi öğrencisi Ümit Burhan:” Her şey bir hayal ile başlar ,gençler hayallerinden asla vazgeçmesinler”
Soru-Bize kısaca hayat hikayenizi anlatır mısınız? Bugüne kadar nerelerde okudunuz?
ÜMİT BURHAN- İstanbul / Bahçelievlerde doğdum. Çankırılıyım. İlk okulumu Emir Sultan İlkokulunda okudum. Lise Kocasinan Şehit Samet Kırbaş elektrik bölümünde okudum. Ve şu an da Erzurum Atatürk Üniversitesi Spor Bilimleri Fakültesinde eğitim görmekteyim. Tokat gençlik Spor Hentbol takımında oynuyorum.
SORU-Sporla tanışma hikayenizi anlatır mısınız?
ÜMİT BURHAN-Lise dönemimde şuan milli takım antrönörü Mehmet Nesih ÇAKAR sayesinde hentbola başladım. Kısa zamanda çok iyi işler başardık. İstanbul 2.si olduk. Daha sonra hocamız Bahçelievler belediyesiyle konuşup bir takım kurmak istedi ve kurduk . 3 Sene orda oynadım. Daha sonra Erzurum’a geldim . Tekrardan eski takımıma gittim 1 sene daha orda oynadım. Ve şu an da da Tokatta oynamaktayım.
SORU-Sporun hayatınıza kattıkları neler?
ÜMİR BURHAN- Sporu seviyorum ve spor üzerine okumak istiyorum . O dönem Erzurum’da Süper ligde olan Aziziye Hentbol Takımı vardı. O Takımın alt yapısında oynamak ve aynı zamanda üniversite okumak için Erzurum’a geldim. Erzurum’da mutluyum çok kaliteli bir üniversite inşallah en kısa zamanda mezun olurum.
SORU-Hentbol ile tanımanızın hayatınıza kattığı önemli şey nedir? Tokat’a gelmeniz nasıl oldu?
ÜMİT BURHAN- Hentbola okul sayesinde yöneldim. Gençlik Spor ile tanışmam ise takımın Antrenörü Emre DURSUN hocayla zaten tanışıyorduk . Sene başı hocalarımızla beraber bu takımın genç ve dinamik yapılacağı ve benim de bu takımın içinde olmam gerektiğinin kararını verdik ve Tokat hikayemiz böyle başladı.
SORU Hentbolün Tokat’ta geleceğini nasıl görüyorsunuz?
ÜMİT BURHAN- Tokat halkı sporla iç içe bir halk. Ve sporu da çok seviyorlar. Hentbol da kendilerine göre has bir kitlesi var. Ben inanıyorum ki Tokat ilerleyen senelerinde üst liglerde göreceğim.
SORU-Memleketiniz Çankırı, İstanbul’da yaşıyorsunuz. Tokat’ta oynuyor, ve Erzurum’da okuyorsunuz bu size zor gelmiyor mu? Nasıl aşıyorsunuz zorlukları?
ÜMİT BURHAN- Çankırılıyım fakat ailem İstanbul da yaşıyor. Erzurum’da haftanın 3 günü kalıyorum okul için ve antrenmanlarımı hiçbir şekilde aksatmıyorum. Tokat ta da geriye kalan 4 günü takım ile birlikte antrenmanlar ve müsabakalardayım. Evet çok zorluyor bazen her şeyi bitirip kenara atmak istiyorum. Ama inanıyorum ki gelecekte iyi bir oyuncu olma ve iyi bir konumda olma hayaliyle.
SORU-Spor yapmak size hayatta ne kattı?
ÜMİT BURHAN- Spor sayesinde okulu kazandım .İyi bir okulda okuyorum . Sosyal yaşamımda farklı şehirlerden bir sürü arkadaşlıklarım oldu ve çok şehir gezdim bir çok kültür gördüm. Bu gibi etkiler oldu.
SORU-Tokat’ta Hentbolün gelişmesi için neler önereceksiniz?
ÜMİT BURHAN- Tokat’ın önde gelem iş adamları yöneticileri kulübe maddi kaynaklı yatırım yapmaları gibi görevler düşüyor bu konular aşılırsa Tokat’ta hentbol çok üst noktalara gelir
SORU-Hentbolde hedefiniz nedir? Nereye gelmek istersiniz?
ÜMİT BURHAN- Süperligde ve iyi takımda yer almak istiyorum. 35/40 yaşına kadar hentbole devam etmek istiyorum. Yanında da Beden Eğitimi Öğretmeni olmak istiyorum. Daha sonra da Antrönör olmak istiyorum ve hentbol adına sporcu geliştirmek istiyorum.
SORU-Güzel ve net hedefleriniz var. Tebrik ederim. Peki Hentbolcü olmak ve sporda başarılı olmak isteyenlere ne önereceksiniz?
ÜMİT BURHAN- Her şey bir hayal ile başlar ,hayallerinden asla vazgeçmesinler . İyi bir sporcu olmak kolay değil çok çalışmak gerek yollarına çıkan bütün engelleri aşsınlar daima bir hedefleri olsun ve şunu unutmasınlar bir insan bir şey isterse daima başarır.
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.